הפצועים בפיגוע: אחיינה של המתמודדת שרה אליאש ובתו

בבית החולים ממשיכים להילחם על חייה של איילה שפירא, שנפצעה באורח קשה מפגיעת בקבוק תבערה. הפצועים הינם אחיינה של מתמודדת הבית היהודי שרה אליאש וביתו

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 25/12/14 21:59 ג בטבת התשעה

הפצועים בפיגוע: אחיינה של המתמודדת שרה אליאש ובתו
דוד דיאמנט - סוכנות תצפית, צילום: דוד דיאמנט - סוכנות תצפית

בבית החולים ממשיכים בשעות אלו להילחם על חייה של איילה שפירא, בת ה-11, שנפצעה באורח קשה מפגיעת בקבוק תבערה, שיידו מחבלים סמוך ליישוב מעלה שומרון הערב (ה').

הערב נודע כי אבנר שפירא, אביה של איילה, הינו אחיינה של שרה אליאש המתמודדת בבית היהודי. אליאש עצמה התייחסה הערב לפיגוע ואמרה, "כעת נודע לי לצערי כי בפיגוע נפצעו אחיין שלי ובתו שנפצעה קשה. אני מאחלת להם רפואה שלמה ומהירה ומבקש מכולם להתפלל לרפואת איילה בת רות ואבנר בן רחל”.

"לא ייתכן שבדרך הביתה נצטרך לחשוש ולחשב מהיכן בטוח יותר לנסוע. המצב הזה הוא אבסורד ועל שר הביטחון להנחות את הצבא להרגיע את השטח וליצור תחושת ביטחון לנוסעים בכבישי יהודה ושומרון״.

נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיב הערב גם הוא על הפיגוע בו נפצעה איילה שפירא באורח קשה. לדבריו, "הלב כואב ודואב לראות את פניה היפים והמאירים של איילה, לחשוב על הסבל הנורא ועל ילדה בת אחת עשרה הנתונה בסכנת חיים. מחשבותינו איתה ועם משפחתה ותפילותינו נתונות לרפואתה והחלמתה”.