העם דורש דודל לחנוכה

חברי גרעין תנועת הבוגרים של ”בני עקיבא“ פנו לגוגל ישראל בבקשה לשקול הקדשת ”דודל“, לוגו מעוצב של גוגל המתפרסם בדרך כלל לפני אירועים מיוחדים, לקראת חנוכה. בגוגל טרם החליטו סופית בנושא

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 03/12/12 15:09 יט בכסלו התשעג

העם דורש דודל לחנוכה
pellesten-cc-by, צילום: pellesten-cc-by

האם ענקית החיפוש גוגל תקדיש ”דודל“ (לוגו מעוצב המתפרסם באתר הבית של החיפוש לקראת אירועים מיוחדים - נ.ב) לכבוד חנוכה? גרעין תנועת הבוגרים של ”בני עקיבא“ באוניברסיטת בר אילן, שיגרו השבוע מכתב למנכ“ל גוגל ישראל, מאיר ברנד, בבקשה לשקול את הנושא לקראת חנוכה שיחול בשבוע הבא.

"כגרעין סטודנטים של בנ"ע באוניברסיטת בר אילן אנחנו מוקירים את המדיניות של מעורבות חברתית וקהילתית שגוגל חרטה על דגלה, בכך שהיא בוחרת לציין אירועים חשובים בישראל ובעולם, בשילוב יפה עם העשייה העסקית שכולנו מכירים", כותבים חברי הגרעין.

לדבריהם, "אחד מעקרונות היסוד של חנוכה הינו פרסום הנס שנעשה לעם היהודי בארץ ישראל בדבר יכולתו לעמוד איתן אל מול גזרות השמד, ולעמוד על עקרונות אמונתו כמעטים מול רבים. אנחנו סבורים שחג חנוכה והמסרים שהוא צופן בחובו יכולים להיות גורם מאחד של כל הזרמים והפלגים בעם ישראל גם כיום, במיוחד בתקופה של חוסר וודאות ביטחונית שבה כל העם צריך להיות מאוחד כמו בעבר ואף יותר".

בגוגל ישראל קיבלו את מכתבם של חברי הגרעין אך ציינו כי ”אין באפשרותנו להגיב על הצעות לדודלים בשלב זה“. האם בכל זאת ייעתרו בגוגל ליוזמה החדשה? נחכה ונראה בשבוע הבא.