העיר אלעד סוערת: האם דיבוק נכנס באישה?

האם אכן מדובר בדיבוק? בעיר אלעד משוכנעים שאישה תושבת חולון הגיעה לעיר כדי שדיבוק של גבר שנכנס בה יצא. לטענתם מדובר במשהו שרצח לפני 70 שנה ומחפש מחילה

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 10/06/15 16:44 כג בסיון התשעה

העיר אלעד סוערת: האם דיבוק נכנס באישה?
ישיבת המקובלים, צילום: ישיבת המקובלים

העיר אלעד סוערת בנוגע לטענה של אישה, תושבת העיר חולון, שהגיעה למניין תפילה בעיר בכדי שינסו להוציא ממנה דיבוק שנכנס בה, כך מדווח יהודה שלזינגר ב"ישראל היום".

לפי הדיווח, לפני כחודש וחצי פנתה האישה למספר רבנים וטענה כי נכנסה בה רוח. אחד המקובלים אף טען בפניה כי הרוח נכנסה דרך הפה. בעצת תושב אלעד שמסייע להם הגיעו האישה ובעלה למניין של רב מוכר בעיר אלעד בכדי שזה ינסה להוציא ממנה את הדיבוק בעזרת תפילות המסוגלות לכך.

אתמול (ג'), וביום שלישי שעבר, כך לפי הדיווח, הגיעה האישה עם בעלה למניין "שחרית" בבית הכנסת "יביע אומר" בעיר, שם נערכה תפילה מיוחדת עם שופרות ושמות מלאכים, על-ידי הרב ועשרה "מייחדים".

אחד האנשים שהשתתף בתפילה סיפר ל"ישראל היום" כי "זה מחזה קשה. האישה יושבת ומתוכה בוקע קול של גבר". בסרטון שהגיע לידי 'כיפה' נראית האישה צורחת בקול חזק מאד, אך לא מזכיר קול של גבר כלל, כאשר אנשי המניין קוראים יושב בסתר עליון וגופה מפרכס בפראיות.

לדברי נוכחים בתפילה, "הרב דיבר אתו והצליח להבין מי הרוח. הוא רצח מישהו לפני 70 שנה, ומחפש מחילה".

לטענתם, "היא מכירה את זהות הנפטר ומצאה את הקבר שלו. אי אפשר להגיד שזו שטות. ניסינו במשך הרבה זמן להוציא את הרוח, איימנו שנעביר אותו לגיהנום, ניסו להוציא את הרוח דרך הבוהן ופתאום הבוהן התנפחה, רואים איך הרוח עולה לגרון וכל הגוף מתנפח, כמו בלון שזז בגוף".

כזכור, בעבר היו כמה סיפורים דומים המפורסם שבהם היה בבית הכנסת של הרב דוד בצרי בירושלים שם נערך טקס הוצאת הדיבוק בשידור חי בערוצי הרדיו הפיראטיים.