הנער שירק על ח"כ שטרן מתנצל בפני הישוב אך לא בפני חבר הכנסת

"לשטרן יש זכויות מרובות בפעילות לטובת מדינת ישראל, לא האמנתי שיכול להיות שככה דיבר על גדול תורה עצום כרב ליאור" כתב הנער שבחר לבקש סליחה משכניו לישוב אך לא משטרן

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 31/10/13 16:45 כז בחשון התשעד

הנער שירק על ח"כ שטרן מתנצל בפני הישוב אך לא בפני חבר הכנסת
יחצ, צילום: יחצ

"לחברי היישוב, כמו שאני מניח שרובכם יודעים, ביום שישי האחרון פעלתי בצורה לא נכונה כלפי חבר הכנסת אלעזר שטרן" כך כתב הנער מהיישוב הושעיה, שירק בשבוע שעבר על ח"כ אלעזר שטרן, בעקבות התבטאויותיו של האחרון כנגד הרב דב ליאור.

במכתב שפורסם לראשונה בבלוג של העיתונאי ישי פרידמן, מתאר הנער כי דבריו של ח"כ שטרן מעל בימת הכנסת גרמו לו להזדעזע. "לא האמנתי למשמע אוזניי, מיד אמרתי שאין שום סיכוי. לשטרן יש זכויות מרובות בפעילות לטובת מדינת ישראל... ולא האמנתי שיכול להיות שככה דיבר על גדול תורה עצום כרב ליאור".

הנער מתאר כי למחרת פגש את ח"כ שטרן בתפילת שחרית, "זעמתי, פעלתי מכוח הרגע, חשבתי בצורה שגויה, לא ראויה ומבישה" כותב הנער. "טעיתי, לא הייתי צריך לפעול איך שפעלתי, הייתי צריך למחות בצורה אחרת".

את התנצלותו מפנה הנער דווקא כלפי אנשי היישוב ולא כלפי ח"כ שטרן, "חברי היישוב אני מצטער שפגעתי בשם היישוב ובנוער" הוא כותב, "לא זאת הייתה כוונתי. מי שמכיר אותי מבין חברי היישוב יודע שלא הייתי מעלה בדעתי לעשות מעשה כזה כלפי אך אחד מבחרי היישוב וכלפי אף אחד בכלל... מה שעמד לנגד עיני היה כבוד התורה, לא שם עניים פרטי, הרי אין לי שום עניין אישי עם חה"כ שטרן" ציין הנער.

לפניות לכתב נטעאל בנדל - desk@kipa.co.il