המתמודד לרשימת "תקומה" הזמין את חברי המרכז לאירוח בבית מלון

אורי בוסקילה, יו"ר פורום סגני ראשי הערים, הזמין את חברי מרכז "תקומה" לכנס שקיים הפורום בבית מלון יוקרתי בים המלח. בוסקילה עצמו חשוד על ידי המשטרה בעבירות שחיתות לכאורה בעיריית בת ים

חדשות כיפה נטעאל בנדל ואורי פולק, כיפה 18/11/12 13:32 ד בכסלו התשעג

המתמודד לרשימת "תקומה" הזמין את חברי המרכז לאירוח בבית מלון
יחצ, צילום: יחצ

רשימת "תקומה" לכנסת תגובש היום (א') על ידי חברי מרכז המפלגה, בהצבעה שתתקיים בשעות הערב. לכיפה נודע כי כשבועיים לפני הבחירות לרשימה הוזמנו חברי המרכז על ידי אורי בוסקילה, יו"ר פורום סגני ראשי הערים המתמודד אף הוא על מקום ברשימת המפלגה לכנסת, לבית מלון בים המלח - זאת לכנס סגני ראשי הערים שהתקיים במקום.

בראשית החודש הוזמן ח"כ אורי אריאל לנאום בכנס פורום סגני ראשי ערים במלון מרידיאן בים המלח (3-6 בנובמבר 2012, י"ט-כ"א חשוון), שם להפתעתו קיבל תעודת כבוד מיוחדת מיו"ר פורום סגני הערים אורי בוסקילה. ביום חמישי האחרון עם פרסום רשימת המועמדים תקומה לרשימה לכנסת, התברר כי בוסקילה הוא אחד מהמתמודדים לרשימת "תקומה".

(המשטרה המליצה להעמידו לדין, בוסקילה. צילום: יחצ)

אל כנס פורום סגני ראשי רשויות השנתי שהתקיים במלון בים המלח הוזמנו גם מספר חברי מרכז "תקומה" - מי שיכריעו על זהות הרשימה לכנסת. גורמים במפלגה מספרים כי אורי בוסקילה הוא מועמד אשר מקבל תמיכה מהרב דב ליאור מקרית ארבע, המחנה הנאבק במחנה הרב זלמן מלמד מבית אל אליו משתייך גם ח"כ אריאל. גורם במפלגה מתח ביקורת על ההתנהלות של בוסקילה וטען כי "תעודת ההוקרה לח"כ אריאל מריחה לא טוב, בטח שלא ההזמנה של חברי המרכז לאירוח יוקרתי בבית מלון בים המלח, בפנסיון מלא, רגעים לפני ההצבעה על רשימת המפלגה לכנסת".

נזכיר כי המשטרה המליצה בעבר להעמיד את בוסקילה לדין על עבירות של טוהר המידות. בשנת 2010 הוא נעצר במסגרת חקירה בחשד לשחיתות בעיריית בת ים. הוא חשוד בכך שהיה שותף סמוי בתחנת מוניות בבת ים ועזר לה לזכות ברישיון עסק מתוקף היותו ממלא מקום ראש העיר. בין השאר ישב בוועדות עירוניות שהיה בכוחן לתת לתחנת המוניות היתרים. הוא חשוד שהמליץ לרשויות השונות להעניק את הרישיון לתחנה. המשטרה המליצה ב-2010 להעמידו לדין בעבירות על טוהר המידות, אך הפרקליטות טרם קיבלה החלטה סופית בעניינו.

את תגובתו של אורי בוסקילה לא היה ניתן להשיג.

לפניות לכתב נטעאל בנדל - desk@kipa.co.il