המתמודדים זועמים: בבית היהודי הבטיחו לנו מפקד בזק, בינתיים אין אפשרות להתפקד

הבוקר (א') אמור היה להתחיל מפקד הבזק של הבית היהודי, אך מבדיקת כיפה עולה כי ההתפקדות מתעכבת, ואתר הבית היהודי אינו נגיש כלל. הבית היהודי: "יעלה בהקדם"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 14/12/14 10:56 כב בכסלו התשעה

המתמודדים זועמים: בבית היהודי הבטיחו לנו מפקד בזק, בינתיים אין אפשרות להתפקד
ChameleonsEye / Shutterstock.com, צילום: ChameleonsEye / Shutterstock.com

"אתר המפקד הרשמי יעלה לאוויר בימים הקרובים, ובאמצעותו תוכלו להצטרף כמתפקדים לבית היהודי. אם ברצונכם לקבל הודעה על עליית אתר המפקד - אנא שלחו לנו מייל לכתובת....”

את ההודעה הזו קיבלו הבוקר מאות גולשים והמתמודדים לפריימריז, שניסו להיכנס לאתר הבית היהודי על מנת להתפקד, וגילו שמפקד הבזק, שאמור היה להיפתח היום בבוקר, מתעכב והם אינם יכולים להתפקד, זאת על אף הצהרות המפלגה.

"בהודעות שהוציאו הבית היהודי הם כתבו שהמפקד מתחיל היום ורציתי להתפקד על הבוקר", מספר אייל, גולש שניסה להתפקד הבוקר (א') ל'כיפה'. “היה קשה למצוא את האתר, שלא לדבר על התפקדות. הדבר היחיד שרואים כשנכנסים לאתר זה את ההודעה הזו שאומרת שההתפקדות תתחיל בימים הקרובים". בנוסף לאייל, פנו עשרות גולשים ל'כיפה' וטענו כי הם רצו להתפקד אך אינם יכולים לעשות זאת.

"אנחנו עושים מאמצים לגייס מתפקדים וכל התעכבות משמעותה איבוד קולות יקרים", אומר אחד המועמדים בפריימריז הבית היהודי שביקש שלא לחשוף את שמו. “אם אמרו יום ראשון זה צריך להיות ביום ראשון בבוקר. לא יכול להיות שבמפקד בזק של 15 ימים בסך הכל גוזלים ממנו יום שלם".

ואכן, מבדיקת 'כיפה' עולה כי כלל לא פשוט למצוא את אתר הבית היהודי, שלא לדבר על התפקדות. בגוגל אין אופציה ל'אתר הבית היהודי' אלא רק ל'עמדות הבית היהודי'. הקלקה על אופציה זו מכניסה את הגולש לתוך האתר, שם נאלצים להיכנס ל'דף הבית'. רק לאחר מכן, יש אופציה בה כתוב 'המפקד לבית היהודי החל'.

למרות ההצהרה הזו, לאחר הקלקה על אופציה זו מתקבלת ההודעה הלקונית הבאה: "חברים וחברות יקרים, אתר המפקד הרשמי יעלה לאוויר בימים הקרובים, ובאמצעותו תוכלו להצטרף כמתפקדים לבית היהודי. אם ברצונכם לקבל הודעה על עליית אתר המפקד - אנא שלחו מייל לכתובת...”, כשלא מצויין מתי יתחיל המפקד בפועל, אלא רק 'בימים הקרובים'.

(צילום: צילום מסך)

כזכור, בשבוע שעבר הודיעו בבית היהודי כי יתחילו במפקד בזק למפלגה ביום ראשון, כלומר היום. בבית היהודי התפארו בכך שהמפקד הינו ייחודי בכך שנעשה בזמן קצר, אך מתברר שהזמן הקצר היה בעוכריהם ועד רגעים אלו המפקד טרם יצא לדרך, משאיר מאות ואלפי מתפקדים מאוכזבים מכך שצריך לעבור דרך עקלקלה על מנת להגיע לאתר, וגם כשמגיעים לאתר עצמו אין דרך להתפקד לבית היהודי.

הבית היהודי: “אנו בסגירות של אבטחה ויעלה בהקדם"