המרוץ למקום הנשי ברשימת הבית היהודי בירושלים לקראת סגירה

כוכבת נולדת בבית היהודי בירושלים: רשימת הבית היהודי צריכה להיות מוגשת כבר מחר בבוקר - והערב תיסגר גם המועמדת האישה לרשימה. כל השמות

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 16/09/13 15:20 יב בתשרי התשעד

המרוץ למקום הנשי ברשימת הבית היהודי בירושלים לקראת סגירה

הבוקר (ב‘) בית המשפט המחוזי דחה לחלוטין את הרשימה שהציגו איציק משה וזבולון אורלב ואף חייב את המגישים בהוצאות המשפט. כעת, בבית היהודי התפנו לקבל החלטות סופיות בנוגע לשמות מבטיחים של נשים למקום השלישי ברשימה, ובכך להשלים את הרביעייה הראשונה ברשימת המפלגה בירושלים.

לכיפה נודע כי בימים האחרונים נציגי הבית היהודי בחנו מספר שמות להשתלבות ברשימה בירושלים. בין היתר, עלו בבית היהודי שמותיהן של קורין סאוור, בעלת מכון לחקר שווקים שרה העצני, יו"ר "ישראל שלי" ונכדתו של אליקים העצני, טליה דקל, פעילת "אם תרצו", הפעילה החברתית יערה פירון, אביגיל הימוביץ' שהיתה פעילה ב"תא כתום", חדוה פרידמן, יו"ר וועדה במנהל הקהילתי גבעת שאול ונשים נוספות. עם חלק מהנשים כבר התקיימו שיחות ואף פגישות עם האחראים המוניציפליים של הבית היהודי.

בנוסף לכך, עקב ההתחזקות בסקרים, כפי שפורסם אתמול בכיפה, בהם הבית היהודי זינק ל- 15% תמיכה, לעומת שני מנדטים כיום, במפלגה החליטו לשים דגש מיוחד למקומות החמישי והשישי, וכעת בוחנים מועמדים גם למקומות אלו. גורמים במפלגה בירושלים. כמו כן, פעילי הרשימה כבר יצאו היום למבצע חלוקת חומרים בירושלים.

מהבית היהודי בירושלים נמסר כי "בימים האחרונים הקמפיין של הבית היהודי בירושלים צבר תאוצה, ואנחנו מקווים להביא להצלחה גדולה בבחירות, תוך התמקדות בנושא החינוך והערכים בירושלים. הפעילים שלנו עובדים מסביב לשעון למען ההצלחה ומקבלים תגובות מצויינות ברחוב הן מדתיים והן מחילונים." מהמפלגה סרבו לאשר את המועמדות לאיוש הרשימה.