המטה להצלת העם והארץ: קללת ההתנתקות לא פסחה על אולמרט

המטה להצלת העם והארץ הגיבו בסיפוק לעונש אשר נגזר על אהוד אולמרט "קיבל את עונשו על גירוש היהודים מגוש קטיף". עוד אמרו כי "על נתניהו להפיק לקחים ולהפנים מה קורה לפושעי הגירוש"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 13/05/14 10:54 יג באייר התשעד

המטה להצלת העם והארץ: קללת ההתנתקות לא פסחה על אולמרט
mikhail / Shutterstock.com, צילום: mikhail / Shutterstock.com

המטה להצלת העם והארץ הגיבו בסיפוק לגזר דינו של ראש הממשלה אהוד אולמרט אשר נקבע על 6 שנות מאסר בפועל וקנס של מיליון שקלים. "קללת ההתנתקות לא פסחה על ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שהיה המוח השטני מאחורי תוכנית גירוש היהודים. האיש שהבטיח לבצע 'התכנסות' ביהודה ושומרון ורוצץ גולגולות של נערים ונערות בעמונה, נשלח אחר כבוד למקומו הטבעי מאחורי סורג ובריח. לא נמלט אחד ממבצע ויוזמי הגירוש שלא בא על עונשו מהרמטכ"ל והמפכ"ל דרך ראש הממשלה והנשיא ועד אחרון נערי 'פורום החווה'".

עוד הוסיפו ואמרו כי על ראש הממשלה בנימין נתניהו להפיק לקחים ולהפנים מה קורה ל'פושעי הגירוש מגוש קטיף ולמי שנתנו את ידם להחריב את ארץ ישראל ולסכן את בטחונה. "על ראש הממשלה לפעול בנחישות וללא מורא להרחבת ההתיישבות היהודית ביהודה שומרון בנימין ובירושלים רבתי, ולא להיכנע ללחץ האמריקאי". במטה אמרו כי מאות אלפי כרוזים יחולקו השבוע ויפורסמו על מבצעי הגירוש שבאו על עונשם.