המוסלמים תוקפים חזיתית: יהודה גליק גזען ואלים

בפוסט שפרסם בפייסבוק משתמש מוסלמי הוא תקף בחריפות את פעיל הר הבית יהודה גליק. "איש גזעני וקיצוני מאוד". יהודה גליק בתגובה: "ממכשול למכשול אנו מתחשלים וצוברים תנופה קדימה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 22/09/14 17:24 כז באלול התשעד

המוסלמים תוקפים חזיתית: יהודה גליק גזען ואלים
מטה ארגוני המקדש, צילום: מטה ארגוני המקדש

התקיפות נגד פעיל הר הבית יהודה גליק עולות מדרגה ומגיעות גם לפייסבוק. בפוסט שהעלה משתמש מוסלמי תחת השם הבדוי 'אחמד יסין' כשם ראש החמאס לשעבר, הותקף גליק בחריפות.

"יהודה גליק אחד האנשים הכי עלובים בעולם, איש גזעני וקיצוני מאוד, איש אלים במיוחד", נכתב בעברית בפוסט בו תוייג גליק, ושנכתב כפי הנראה בעזרת תרגום אינטרנטי. “בכל כניסה שלו למסגד אל אקצא מתגרה במתפללים, מתחצף ומקלל אותם. השנאה שלו כלפי מוסלמים הגיעה לשיאה לפני שבועיים כשתקף אישה זקנה ושבר את ידה".

"יהודה גליק", פנה הכותב האנונימי בעברית עילגת לגליק. “הרי כולנו יודעים שאתה איש נתעב ושפל. אתה עשוי מחומר של שנאה וגזענות. אתה איש טמע ורעב לכסף (הטעויות במקור ח"ג). הרי כל הפריצות שלך למסגד שלנו הן למטרות כסף ורק כסף. אתה מפר פסקי דין של גדולי הרבנים שלכם כי אתה טמא! מסגד אל אקצא הוא למוסלמים, אך ורק למוסלמים. משחר ההיסטוריה ועד אחרית הימים המסגד שלנו יעמוד איתן, ואנו נשמור ונגד עליו מפני אנשים שפלים כמוך".

"אלחמדו-ללאה, ברוך השם אשר נפטרנו ממך, ומזל טוב על ההרחקה שלך וזו שעה מבורכת", הוסיף הכותב האנונימי כשהוא מתייחס לפסיקת בית המשפט השלום על הרחקה של גליק בעקבות עלילה שטפלו עליו משטרת ישראל כאילו תקף אישה, כשבפועל היה בבית הדין לתעבורה באותו הזמן.

יהודה גליק הגיב על הדברים בשיחה ל'כיפה' ואמר. “החזרה של עם ישראל להר הבית היא עובדה שהולכת ומתפתחת מיום ליום.את המהלך הזה אי אפשר כבר להפסיק.כה צפוי שבעת הזאת יקומו גורמים עוינים מבית ומחוץ שינסו לתקוע מקלות בגלגלים. ממכשול למכשול אנו מתחשלים וצוברים תנופה קדימה.תשע"ה תהא שנת עליה ההרה.תהיה שנת עזרת ה'”.