היועץ החרדי של נפתלי בנט: יצחק פינדרוס

בחודשים האחרונים, מתערער הקשר של ה´בית היהודי´ עם ´יש עתיד´ ובמקביל ישנה עליה בניסיונות לחדש ולחזק את הקשר עם המפלגות החרדיות. כחלק מהמהלך האסטרטגי מינה בנט יועץ לענייני חרדים בלשכתו

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 26/01/14 10:13 כה בשבט התשעד

היועץ החרדי של נפתלי בנט: יצחק פינדרוס
emilie raguso-cc-by, צילום: emilie raguso-cc-by

יצחק פינדרוס, חבר מועצת העיר ירושלים מטעם 'דגל התורה' משמש כיועצו של שר הכלכלה והדתות נפתלי בנט לענייני חרדים, כך פרסם קו החשיפות של הקול החרדי במוצאי שבת. לדברי אותם גורמים המינוי לא התבצע באופן פורמלי אך פינדרוס מקבל תשלום על תפקידו.

יצחק פינדרוס שימש בעבר כיו"ר ארגון 'תמך' הפועל לקידום פתרונות תעסוקה לנשים חרדיות וגם כיום הוא משמש כמתווה דרכה של קרן 'תמך'. על פי הפרסום זוהי הסיבה המרכזית להעסקתו כיועץ השר בנט לענייני חרדים. פינדרוס אף נצפה מספר פעמים במשרד הכלכלה בחודש האחרון.

בחודשים האחרונים מנסים ב'בית היהודי' להדק את היחסים עם המגזר החרדי וחברי הכנסת של המגזר. לפני כחודש אמר השר אורי אריאל כי מתקדמים מגעים לשילובם במקביל למשברים ביחסי ה'בית היהודי' עם מפלגת 'יש עתיד' ויאיר לפיד. במקביל לגישושים מתחת לפני השטח בקרב חברי הכנסת, מנסים כעת ב'בית היהודי' לחזק את הקשרים עם המגזר כולו.

ביום שישי האחרון פרסם נפתלי בנט פוסט בדף הפייסבוק שלו בו הוא סוקר את הקשר שלו עם מגזרים שונים בעזרת דפי פייסבוק ייעודיים וחשבונות יו-טיוב וטוויטר בשפות שונות. מתברר כי בנוסף לדוברי הצרפתית, האנגלית והרוסית מפנה השר בנט גם תשומת לב למגזר אשר נמצא בסכסוך עם הציונות הדתית ועם ה'בית היהודי' מאז הבחירות לכנסת, נושא הגזרות הכלכליות והשוויון בנטל.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן