הטרדות והצקות בסניף בני עקיבא

צעירים אלמונים ניפצו את חלון סניף עקיבא ברחובות, רק בנס איש לא נפגע.

חדשות כיפה אפרת רוט הלוי 08/07/09 00:00 טז בתמוז התשסט

חניכי סניף בני עקיבא ברחובות כבר רגילים להצקות חוזרות ונשנות מדי שבת. אבל הפעם אפילו להם זה היה יותר מדי.


"אנחנו נמצאים במבנה הזה כבר שנה" מספרת הקומונרית מוריה שרעבי "מדי פעם מגיעים עוברי אורח שונים מציקים קצת והולכים. אלו בעיקר בני נוער משועממים שמחפשים מה לעשות".


בשבת האחרונה הגיעה חבורה של נערים צעירים לביקור בסניף ברחובות, "הנוכחות שלהם הייתה יותר מאיימת ממה שאנחנו מכירים בדרך כלל" טוענת מוריה, "לכן ניסינו להוציא אותם מהסניף, ויחד עם עוד כמה מדריכים הצלחנו להוציא אותם ולנעול את הדלת מאחוריהם. באמצע תפילת מנחה, ממש כמה דקות אחרי, שמענו שניפצו את החלון עם מרצפת רחוב."


בתגובה החליטה הקומונרית בסיוע ההורים לפנות לעירייה בבקשה לשלוח צוות שיטור עירוני.

"לא מקובל עלינו בכלל שיש אנשים בעיר רחובות שלא עושים את המינימום של המינימום בשביל הציבור" אומרת בתקיפות סוזן תושבת רחובות ואמה לאחת המדריכות בסניף, "הגנה על ילדים זה הבסיס של שמירה על שלום הציבור".


סוזן מקווה כי העירייה תתערב בנושא בהקדם ומזהירה מפני מקרה בו יחליטו ההורים לקחת את החוק לידיים. "אנחנו מאוד מקווים שלא יהיה בכך צורך, נפקח שבע עיניים על הנעשה בעירייה בנושא, ונוודא שהנושא מטופל", אומרת סוזן.

מעיריית רחובות נמסר בתגובה לסיפור "העירייה בנתה מבנים חדשים לתנועות הנוער והעמידה את המבנה המדובר לרשות תנועת הנוער בני עקיבא ולרווחת התושבים. בעקבות האירוע נעשתה פנייה לעירייה בבקשה להציב במקום ניידת שיטור עירוני, ואכן הוחלט להגביר את הסיורים של השיטור העירוני באזור בסופי השבוע. יש לציין כי במקרי אלימות מטפלת משטרת ישראל וכי יש לדווח למשטרה על כל מקרה כאמור. יחד עם זאת, במסגרת הקמת מערך השיטור העירוני נעשות פעולות משולבות, בשיתוף עם משטרת רחובות".