החתונה בוטלה בגלל חוסר מיגון באולם, הזוג התחתן בישיבה בשדרות

בעוד ירי הרקטות ממשיך זה היום העשירי למבצע צוק איתן, זוגות רבים מתקשים להתחתן בשל חוסר מיגון. חתונתם של חיים וזיוה כמעט ובוטלה. ברגע האחרון הוזמנו הזוג להתחתן בישיבה בשדרות

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 17/07/14 09:42 יט בתמוז התשעד

החתונה בוטלה בגלל חוסר מיגון באולם, הזוג התחתן בישיבה בשדרות
איגוד ישיבות ההסדר, צילום: איגוד ישיבות ההסדר

החתונה של חיים זוהר וארוסתו זיוה, כמעט בוטלה בגלל הצבע האדום והעובדה שהאולם ששכרו באשקלון אינו ממוגן. הזוג המתוסכל לא ידע מה לעשות, אך הרב דוד פנדל, ראש ישיבת ההסדר בשדרות שמע על הביטול והזמין את הזוג והמשפחות לחגוג בישיבה.

צוות עובדי הישיבה נרתם לעזרה, מתנדבים משדרות סייעו לספק את כל צרכי החתונה והחופה הועמדה בחדר האוכל של ישיבת שדרות. אתמול (ד') החתונה התקיימה בנוכחות מאות האורחים ותלמידי הישיבה.

"איננו מכירים את החתן והכלה אבל זו גם השמחה שלנו, כי עם ישראל חי למרות הצבע האדום והקסאמים, ואם אפשר לשמוח בחדר האוכל הממוגן שלנו בבניית בית חדש בישראל - מה עוד צריכים", מספר הרב פנדל.

חיים, החתן התרגש - "לא תכננו כזו שמחה חשבנו לעשות חופה עם עשרה אנשים בבית כנסת ולדחות את המסיבה ליום שאחרי המלחמה אבל פתאום ארגנו לנו את החגיגה הזו וזה מרגש מאוד".

זיוה, הכלה שמחה על החתונה היצירתית "לא ציפיתי לכל זה, חשבתי שיהיה משהו קטן - ואני ממש מודה לכל מי שארגן ", החתן חיים זוהר סיכם: המסקנה מכל הארוע היא אחת - "הם עם כל הטילים והשנאה - לא יוכלו לנו".