"הום סנטר" תבטל את תוספת ההובלה ליהודה ושומרון

זאת בעקבות התערבות ח"כ דני דנון, שתמה על גביית תוספת של 100 שקלים על הובלת מוצרים אל מחוץ לקו הירוק. ח"כ דנון: "ניצחנו במאבק, אין הבדל בין אריאל לתל אביב"

חדשות כיפה אורי פולק 27/11/11 09:01 א בכסלו התשעב

"הום סנטר" תבטל את תוספת ההובלה ליהודה ושומרון
RDECOM-cc-by, צילום: RDECOM-cc-by

חברת "הום סנטר" הודיעה בסוף השבוע האחרון כי בכוונתה לחדול מגביית תוספת של 100 שקלים על הובלת מוצרים לצרכנים המתגוררים מחוץ לקו הירוק, בניגוד למנהגה בשנים האחרונות, על פי מדיניות הרשת.

מי שפעל למען ביטול התוספת הינו ח"כ דני דנון מ"הליכוד", שפנה לרשת ודרש ממנה לבחון את ביטול התשלום. דנון אף פנה לשר התעשייה המסחר והתעסוקה, שלום שמחון, וביקש להפסיק את האפליה של חברות שונות כלפי תושבי יהודה ושומרון. "אין הבדל בין אריאל לתל אביב, תשלום נוסף בגלל מיקום העיר מעבר לקו הירוק, זאת אפליה שאין לה מקום במדינת ישראל. פעולותיה של רשת 'הום סנטר' צריכות להוביל מגמה בקרב כלל הרשתות במדינת ישראל", כתב דנון.

ואמנם, במכתב תשובה שהעביר אהרן מידן, יו"ר חברת "הום סנטר", נכתב לדנון כי "עם קבלת מכתבך בנושא מדיניות חברת 'הום סנטר' במשלוחים ליהודה ושומרון, בדקתי העניין, ואמנם נכון, נדרש סכום נוסף למשלוחים הנ"ל. הדבר נבע בגלל דרישות של קבלני המשנה למשלוחים איתם אנו עובדים, ולא ממדיניות של 'הום סנטר'. בכל מקרה הוריתי לבטל מיד תוספת תשלום לאזורים הנ"ל והנושא לא ישנה. חיוב המשלוחים יהיה לפי המרחק מהסניף - דין אחד לכל אזורי המשלוח".

ח"כ דנון מסר לכיפה כי "ניצחנו במאבק אחד, וכעת נעבור לטפל בשורש הבעיה. לא אאפשר אפליה לרעה של תושבי יהודה ושומרון".