הוארך מעצרו של אליאב מזרחי, מנכ"ל "משמחים"

חברת ההפקות, שפעלה מאז שנת 2000 להוזלת עלויות הפקות האירועים בציבור הדתי לאומי, פשטה את הרגל. מנכ"ל החברה יישאר במעצר, לאחר שנחשד לכאורה בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 17/10/13 13:25 יג בחשון התשעד

הוארך מעצרו של אליאב מזרחי, מנכ“ל ארגון הפקת החתונות ”משמחים“, שנקלעה למשבר כלכלי חמור ונסגרה - בעוד היא משאירה אחריה לקוחות רבים שלא קיבלו תמורה לכספם.

החברה, שפעלה באופן מאורגן על מנת להוזיל את מחירי החתונות במגזר, פשטה את הרגל החודש. ”משמחים“ הפיקה אלפי אירועים בשנים האחרונות, אך לאחרונה נקלעו זוגות רבים למשבר חמור, כשהבינו - מפה לאוזן - כי החברה פשטה את הרגל. החל משנת 2000, אז הוקמה ”משמחים“, היא עבדה עם מאות לקוחות וספקים וחסכה באופן כולל כ-30% מסך עלויות הפקת האירועים ללקוחותיהם.

קריסת ”משמחים“ דווחה לראשונה בפורום ”לקראת חתונה“ בכיפה. בהודעה שנכתבה בפורום נאמר: ”רציתי להזהיר ולהודיע שארגון 'משמחים' ואליאב מזרחי העומד בראשו פשטו את הרגל היום בבוקר... מומלץ לכל מי שעובד איתם לבטל צ'קים או תשלומים ולדאוג לגיבוי".

מזרחי, שנעצר בימים האחרונים, יישאר במעצר עד יום ראשון הקרוב - כך קבע היום סגן נשיאת בית משפט השלום בירושלים, השופט גד ארנברג. מזרחי חשוד לכאורה ב“קבלת דבר במרמה“ - בנסיבות מחמירות. הושפט ציין כי ”קיים חשד סביר שהמשיב ביצע את המיוחס לו... התלונות רבות ורובן הגיעו מצד אנשים שביקשו לקיים באמצעות מזרחי את שמחתם וכספם אבד להם בלי שהשמחה התקיימה“.