הדס מזרחי: חייבים לבצע שינוי בתהליך ענישת המחבלים

אלמנתו של נצ"מ ברוך מזרחי התייחסה לחוק למניעת שחרור רוצחים שעבר בכנסת בקריאה שניה ושלישית ואמרה: "חיות אדם בחרו לרצות את ברוך מזרחי הינם אנשים מסוכנים. ראוי היה שיקבלו גזר דין מוות ואלחם על כך"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 04/11/14 10:32 יא בחשון התשעה

הדס מזרחי: חייבים לבצע שינוי בתהליך ענישת המחבלים
דוברות משטרת ישראל, צילום: דוברות משטרת ישראל

"חיות אדם בחרו במודע לרצות את ברוך מזרחי הי"ד מול עיני ילדינו הקטנים, ולנסות להשמיד את כל משפחתי, אלו אשר חייכו את חיוך הניצחון כשנעצרו, והודיעו שימשיכו במעשיהם, הינם אנשים מסוכנים. ראוי היה שיקבלו המחבלים גזר דין מוות, ואני אלחם על כך. זכותנו לרוגע, לשקט ולביטחון. אלו זכויות יסוד בסיסיות ומישהו נרדם בשמירה", כך אומרת הדס מזרחי, ששכלה את בעלה, ניצב משנה ברוך מזרחי הי"ד בפיגוע ירי על כביש חוצה יהודה בערב פסח שעבר, על רקע החוק למניעת שחרור רוצחים שעבר אתמול בערב (ב') במליאת הכנסת בקריאה שניה ושלישית.

"הכאב והשכול הכו בי בעוצמה רבה. ללא כל הכנה איבדתי את חבר הנפש שלי, שותפי לחיים, וילדיי איבדו את אביהם", מספרת מזרחי על בעלה שנרצח. "ברוך, שעשה ימים ולילות למען בטחון המדינה כאיש כוחות הביטחון, 24/7, נרצח ע״י מחבלים ששוחררו בעיסקת שליט בערב חג הפסח”.

"כבת להורים ציונים שעלו לארץ מתוך אמונה כי הקמת המדינה הינה ראשית צמיחת גאולתינו, גדלתי על האמונה כי מדינת ישראל הינה מדינת העם היהודי, מדינה אשר תדאג לזכויות ולצרכי אזרחיה מתוך אמונה בצדק וביושר”.

"לצערי, ההתנהלות המדינתית כעת גורמת לי להרגיש לא בטוחה ולא מוגנת . זכויותיי וזכויות ילדיי הקטנים נפגעים, וזכויות אנשים רבים נפגעו נוספים עלולים להפגע אם לא ייעשה שינוי בגישה ובהתנהלות בעניין הענישה המגיעה למחבלים”.

"אני רואה את החשיבה המעוותת בה המדינה עסוקה ללא הפסקה בדאגה לזכויות המחבלים, הרוצחים והפוגעים על חשבון זכויות הנפגעים אשר נרמסות. זכותנו לרוגע, לשקט לביטחון הינן זכויות יסוד בסיסיות, ומישהו נרדם בשמירה!”, היא מאשימה.

"חיות האדם האלו שבחרו במודע לרצוח את ברוך מזרחי הי״ד מול עיני ילדינו הקטנים, ולנסות להרוג ולהשמיד את כל משפחתי, אלו אשר חייכו את חיוך הניצחון כשנעצרו והודיעו שימשיכו במעשיהם, הינם אנשים מסוכנים. ראוי היה שיקבלו המחבלים גזר דין מוות. ואני אלחם על כך”.

"אך כל עוד זהו לא המצב, המעט שמדינת ישראל יכולה לעשות למעני ולמען אזרחיה הוא לדאוג לישיבתם הממושכת בכלא ללא שחרור. החוק החדש של ח"כ שקד מאפשר זאת והוא בבחינת פעולה הכרחית של המדינה על מנת להגן עלינו, אלו שלא חטאו ולא פגעו. אנא מנעו מוות נוסף ,סבל וכאב ממשפחות שלא חטאו - אלו הן זכויות היסוד של כל האזרחים במדינה מתוקנת", מסכמת מזרחי.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן