הדלקת נרות חנוכה באווירה מיוחדת במזרח ירושלים

חברי "ההנהגה הצעירה" של "הבית היהודי" הדליקו נר ראשון עם תושבי שכונת קדמת ציון, למרגלות הר הזיתים בירושלים, כדי לחזק את תושבי המקום

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/11/13 09:20 כה בכסלו התשעד

הדלקת נרות חנוכה באווירה מיוחדת במזרח ירושלים

חברי מחוז ירושלים של ההנהגה הצעירה של הבית היהודי הגיעו לחגוג הדלקת נר ראשון של חנוכה עם תושבי קדמת ציון, שכונה יהודית למרגלות הר הזיתים, מול הר הבית בירושלים.

הצעירים סיירו בשכונה ובחורשה הסמוכה בהובלת התושבים, השתתפו בהפעלה לילדים וסיימו בהדלקת נרות ברוב עם יחד עם התושבים, שבירכו את חברי ההנהגה על הגעתם ואמרו כי הם מקווים שיתוף הפעולה ילך ויתעצם.

התושבים אמרו לחברי הצעירה בחיוך כי הגעתם לשכונה מכפילה את מספר המבוגרים בשכונה, מה שמראה את החשיבות הגדולה לבוא ולחזק את התושבים. בשכונה היו בעבר רק ארבע משפחות יהודיות וכעת יש כבר שש משפחות. בשבתות מגיעים צעירים מכל רחבי הארץ להשלים מניין לתפילה לזוכים ליחס חם מצד התושבים. מאות יחידות דיור נמצאות בשלבים שונים של תכנון והתושבים מקווים שבעוד מספר שנים ניתן יהיה לצרף לשכונה מאות משפחות.

חברי ההנהגה הצעירה והתושבים קוראים לציבור להצטרף אליהם לשבתות ולשבות באווירה מיוחדת, מול הר הבית. ההנהגה הצעירה תמשיך ותארגן שבתות חיזוק במזרח ירושלים.

אסף דנוך יו"ר ההנהגה הצעירה אמר כי ”קדמת ציון כשמה כן היא. מעוז יהודי קדמי במאבק למען צביונה של עיר הקודש ירושלים. אנו בטוחים כי השכונה תלך ותגדל. אדמות השכונה הן אדמות יהודיות ואין כל סיבה שלא ייבנו כאן מאות יחידות דיור".

אופיר גנוט תושב השכונה: "חנוכה היא בסימן מעטים שניצחו את הרבים וגם אנחנו כאן אמנם מעטים אבל אנחנו מסתכלים על האיכות. בע"ה עוד נלך ונגדל גם בכמות".