הגיע לחלק אוכל לחיילים, ונהרג מפגיעת פצמ"ר

הרוג ראשון במבצע צוק איתן. דרור חנין אזרח תושב בית אריה, הגיע למחסום ארז כדי לחלק אוכל לחיילים, ונהרג מפגיעה ישירה של פצצת מרגמה. חברו שיהיה לידו נפצע פצעים קלים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 15/07/14 20:15 יז בתמוז התשעד

הגיע לחלק אוכל לחיילים, ונהרג מפגיעת פצמ"ר
שי וקנין - סוכנות תצפית, צילום: שי וקנין - סוכנות תצפית

הרוג ראשון במבצע צוק איתן. דרור חנין, אזרח בן 37 תושב היישוב בית אריה, נהרג היום (ג') בצהריים מפגיעה ישירה של פצצת מרגמה שנורתה לעבר מחסום ארז.

מדובר בשטח שנמצא תחת צו שטח צבאי סגור אך כפי הנראה אישרו לחנין לעבור על מנת לחלק אוכל לחיילים. במהלך שהותו במקום נורה לעבר מחסום ארז מטח של פצצות מרגמה (פצמ"רים) והוא נפגע.

תחילה הוגדר חנין כפצוע אנוש והוא טופל בשטח על ידי כוחות מד"א ובוצעו בו פעולות החייאה מתקדמות, אך לבסוף נאלצו בבית החולים ברזילי באשדוד, לשם פונה, להכריז על מותו. אדם נוסף שהיה לידו ברכב נפצע פצעים קלים.

אבי נעים, ראש מועצת בית אריה מסר לסוכנות תצפית: "תושבי בית אריה המומים וכואבים את מותו של חברינו, דרור חנין שנפגע מפצצת מרגמה בשעה שחילק מיוזמתו חבילות שי לחיילי צה״ל על גבול הרצועה. דרור היה אדם מיוחד וערכי, אשר מצא את מותו הטרגי בעת שעשה את הדבר שהכי אהב - אהבת אדם ונתינה אין קץ. אני מקווה שממשלת ישראל תחסל לחלוטין את איום הטרור מעזה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן