הבית היהודי: הח"כ מכחיש את הדברים באופן מוחלט

בעקבות הטענות ברשת המפלגה מגיבה. בנט : "כל מי שחשה פגיעה שתיגש ותתלונן לרשויות החוק". הרב אליהו: "בדקנו, העברנו המידע לבנט. אין מידע מרשיע"

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 01/12/16 11:58 א בכסלו התשעז

הבית היהודי: הח"כ מכחיש את הדברים באופן מוחלט
הלל מאיר, צילום: הלל מאיר

"עם הגעת הנושא לפתחו, יו״ר התנועה השר בנט שוחח עם הח"כ הנדון שהכחיש את הדברים באופן מוחלט. השר בנט קורא לכל מי שחשה פגיעה, תמיד, ומכל אדם בכל תפקיד לגשת ולהתלונן לרשויות החוק" כך נמסר מדוברות מפלגת הבית היהודי.

הרשתות החברתיות סוערות הבוקר בקריאה לנשים שהוטרדו מינית על ידי ח"כ מכהן בבית היהודי, לצאת ולהתלונן נגדו, על מנת למנוע פגיעות עתידיות. הרב שמואל אליהו, רב העיר צפת, אמר בראיון לגל"צ: "הקמנו צוות בדיקה בנושא הח"כ החשוד ובינתיים לא גיבשנו ידיעות מרשיעות. אנחנו דאגנו שהמידע הזה יגיע לבנט".

כפי שפורסם ב'כיפה', חגית גיבור-מוריה, אשת חינוך שהתמודדה בפריימריז של 'הבית היהודי' בבחירות האחרונות, כתבה בפוסט שפרסמה בפייסבוק כי "הסיפורים נערמים והשתיקה רועמת לי מאוד. יש ח"כ מכהן שתקף ותוקף נשים. כבר שנים. אני יודעת על מקרה ישן ולאחרונה הגיעו אליי סיפורים נוספים. מזעזעים. הבעיה: המחיר שישלמו אותן נשים גדול מדי והן אינן מוכנות לדבר בכלל".

חברי הכנסת מהשמאל מיהרו להגיב הבוקר בנושא, "נפתלי בנט, נקה את הבית שלך. הפעם לא תוכל לחכות שאחרים יעשו עבורך את העבודה. לאף אדם באשר הוא, בייחוד נבחר ציבור, אין חסינות בפני פגיעה בנשים" כתבה ח"כ מיכל רוזין בעמוד הפייסבוק שלה. "כל דקה של שתיקה מעמידה את חברי סיעתך בחזקת חשודים ומשדרת מסר חמור לנפגעות לכאורה מבית המחוקקים ומשר האמון על חינוך ילדינו. עליך לערוך בירור מעמיק במפלגתך ולהבטיח את תמיכתך והגנתך לנפגעות. פנה אתה לגורמי האכיפה לפתוח בחקירה. כל דרך אחרת עומדת בחזקת שיתוף פעולה עם הח"כ החשוד".

יו"ר מרצ, ח"כ זהבה גלאון כתבה בעמוד הפייסבוק שלה כי "בוכריס היה רק יריית הפתיחה. התעוררנו לעוד בוקר שחור. העדויות המצמררות צפות ומצטברות נגד הגברים המקורבים ביותר לצלחת, שמנצלים באופן הבזוי ביותר את כוחם - לא כדי לעשות עבודה ציבורית, אלא כדי לתקוף נשים ולהטיל עליהן פחד".