"הבית היהודי" בכפר סבא תנסה לגייס את קולות המגזר החרדי

איתן צנעני, יו"ר "הבית היהודי" בעיר, יריץ את רשימת "תנופה" אשר תנסה לגבש חזית אחידה של הציבור הדתי לאומי והחרדי בכפר סבא. צנעני לכיפה: "נפנה גם למגזרים נוספים, מעבר למצביעי הבית היהודי"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 18/08/13 18:10 יב באלול התשעג

"הבית היהודי" בכפר סבא תנסה לגייס את קולות המגזר החרדי

”הבית היהודי“ בכפר סבא תנסה לפנות גם לציבור החרדי על מנת לגייס מנדט נוסף ולגבש חזית אחידה של הציבור הדתי בעיר. את המפלגה בעיר יוביל איתן צנעני (38), המכהן כסגן ראש העיר מאז שנת 2008. היום (א‘) הודיעה מועצת סניף הבית היהודי על תמיכתה ברשימת "תנופה", בראשות צנעני. צנעני לא ירוץ תחת שם ”הבית היהודי“, כדי שיוכל ”למשוך“ גם קולות מהמגזר החרדי, כאמור.

ההצעה התקבלה באהדה גורפת במועצת סניף הבית היהודי בכפר סבא והתוצאה בהצבעה הייתה הסכמה פה אחד ללא מתנגדים וללא נמנעים. צנעני אמר היום לכיפה כי ”הרשימה העצמאית שהקמתי "תנופה" נועדה לפנות למגזרים וקהלים רחבים נוספים, מעבר למצביעי הבית היהודי, במטרה ליצור רשימה גדולה וחזקה“.

לדבריו, ”הבית היהודי היא מפלגה גדולה וחשובה הן במישור המקומי והן במישור הארצי ואני שמח על הצטרפותה ותמיכתה ברשימתי“. עוד ציין צנעני כי ”בימים הקרובים יצטרפו לרשימה פעילי שכונות וכן גורמים מרכזיים מהמגזר החרדי. הרשימה שלנו תהיה הרשימה המרכזית של הציבור המסורתי, הדתי, החרדי ותושבי השכונות בעיר".

ציקי רז, יו"ר מועצת סניף הבית היהודי, הוסיף כי ”איתן צנעני הוכיח את עצמו כאיש עשייה ורשימת הישגיו מדברת בעד עצמה. בנוסף, בהצטרפותנו לרשימת "תנופה" ובתמיכתנו בה, נביא לכך ש"תנופה" תהיה רשימה גדולה ומשמעותית במועצת העיר הבאה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן