האם זיסר יאבד את אחוזתו המפוארת בפתח תקווה?

בנק לאומי הודיע כי החל בהליכי הוצאה לפועל נגד איל ההון הדתי-לאומי מוטי זיסר, זאת בשל קשייו הכלכליים. אחוזתו רחבת הידיים בשכונת בת גנים כוללת אולם קולנוע פרטי, בריכה, מקווה ובית כנסת

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 13/08/13 15:57 ז באלול התשעג

האם זיסר יאבד את אחוזתו המפוארת בפתח תקווה?
כיפה, צילום: כיפה

איל ההון הדתי, מוטי זיסר, עלול לאבד את אחוזת הפאר בה הוא מתגורר בשכונת בת גנים בפתח תקווה, זאת בשל הסתבכויותיו הכלכליות. בנק לאומי החל היום (ג‘) בתהליכי הוצאה לפועל לנכסיו של זיסר, זאת בעקבות אי עמידה בתשלומי המשכנתא שלקח לצורך הקמתה.

בשנים האחרונות נקלע זיסר לקשיים כלכלים זאת בעקבות רכישת "אי די בי" והסתבכות כלכלית במסגרת אחזקתו בקבוצת אלביט הדמיה, חברה עומדת כיום בעיצומו של הסדר חוב על סך שתיים וחצי מיליארד שקלים. אחוזת זיסר הנאמדת בשווי של 55 מיליון שקלים שייכת לחברה פרטית של זיסר ממנה הוא שוכר את האחוזה. צעד זה נעשה על מנת להוזיל את עלויות המס. בנק לאומי כאמור, העניק לזיסר משכנתא על הקמת האחוזה אשר עומדת קיום על חוב של 20 מיליון שקלים.

אחוזת זיסר בפתח תקווה (צילום: כיפה)

אם בתוך זמן קצר לא ישיב זיסר את החוב לבנק לאומי, הרי שהבנק יאלץ להשתלט על הנכס ולמכור אותו לצורך כיסוי ההוצאות. מעבר למשכנתא, זיסר חייב לבנק סכום נוסף של 47 מיליון שקלים, זאת בעקבות עסקאות של קבוצת אלביט הדמיה שבשליטתו.

אחוזת זיסר משתרעת על שטח של 8 דונם ועליה מבנים בשטח של 3,000 מ"ר. הוילה ממקומת ברחוב י"ד הבנים בפתח תקווה, בשכונת בת גנים הסמוכה לשכונת כפר גנים. האחוזה מכילה בתוכה אולם קולנוע פרטי, בריכה באורך של 30 מטרים, מקווה ובית כנסת פרטי. על כל אלה הקים זיסר מערך אבטחה פרטי, הממוקם בחזית ביתו.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן