ד"ר יהודה דוד מצטרף למפלגתו של בנט

ד"ר דוד, שזכה לצל"ש במלחמת לבנון השנייה וניצח בתביעת הדיבה בפרשת מוחמד א-דורה, יצטרף בכך אל נפתלי בנט, הרב אביחי רונצקי ואיילת שקד

חדשות כיפה אורי פולק 07/05/12 18:24 טו באייר התשעב

ד"ר יהודה דוד, שהתפרסם באחרונה כמי שניצח בתביעת הדיבה בפרשת מוחמד א-דורה, מצטרף למפלגה הציונית החדשה שהקים נפתלי בנט. ד"ר דוד יחבור בכך אל הרב תא"ל אבי רונצקי, הרבצ"ר לשעבר ואל איילת שקד, יו"ר תנועת "ישראל שלי".

ד"ר דוד, כירורג במקצועו, שירת בצה"ל בדרגת רס"ן וזכה לצל"ש על תפקודו במלחמת לבנון השנייה. בנט אמר עליו היום שהוא "דוגמא לישראלי היפה, אוהב המדינה ובעיקר אמיץ. יחד עם ד"ר דוד נפעל לחיזוק מעמדה של ישראל ופגיעה בדה לגיטימציה שמנסים לעשות לחיילי צה"ל בעולם".

כפי שדווח בכיפה, מוקדם יותר היום טען בנט כי מפלגתו החדשה לא מתכוונת להתחרות ב"בית היהודי" או ב"איחוד הלאומי" וכי כוונתה היא לחזק ולהעצים את המחנה הלאומי. הוא העריך כי מפלגתו החדשה "תעביר קולות חדשים מהליכוד, קדימה, לפיד, ישראל ביתנו - ונביא אותם לבית ציוני חדש. כל קול שנביא הוא רווח נטו למחנה הלאומי".

לדבריו, חברי המפלגה החדשה בחרו שלא להתמודד במפקד ל"בית היהודי" משום שלדבריהם "אין שום סיכוי למפלגה סקטוריאלית לפרוץ החוצה". לטענתו, "אם אנחנו רוצים קולות של מושבניקים מנהלל וציפורי, מתושבי דרום תל-אביב ואילת, של תושבי הנגב והגליל, אנחנו לא יכולים להיות תחת כותרת 'מפלגה דתית'".