דובר צה"ל משתמש בכספי ציבור למאבק בערכי הציונות הדתית

דובר צה"ל, תא"ל מוטי אלמוז מנהל מסע יח"צנות נגד ערכי הציונות הדתית ומסורת ישראל. על המדיניות של צה"ל בניהול המלחמה על התודעה ועל ערכים תוך שימוש בחיילות וקצינות. הרב איתי אסמן שואל מי צווח באמת כשאלמוז מנהל את המלחמה הזו

חדשות כיפה הרב איתי אסמן 28/11/16 12:51 כז בחשון התשעז

דובר צה"ל משתמש בכספי ציבור למאבק בערכי הציונות הדתית
Yonatan Sindel/Flash90, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

השבוע אמרתי לחייל דתי ששאל מה לעשות לגבי פקודת שירות המשותף, שאסור לסרב פקודה!

כדי להסביר למה כוונתי אתן הקדמה קצרה ומשל.

זכורני כאשר למדתי בישיבה את התורה הגואלת של הרב הקוק ורציתי להסביר לשיעור א' את ההבדל בין גלות לגאולה, שאלתי אותם שאלה נוקבת למעשה- אם יבוא אליך פריץ רשע, יניח חרב על צווארך ויאמר לך שאם לא תנשק את הצלב הוא יהרוג אותך, מה תעשה? רוב התלמידים, מתוך הרגל אמרו: אצעק שמע ישראל ואמות על קידוש השם.

אמרתי להם: טעות בידכם, צריך לצעוק שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד, לקחת m16 ולירות בו.

בזמן האחרון אני שומע קריאות של אנשים שלא יגיעו למילואים ויסרבו פקודה וכו', מתוך הרגל ותפיסה שהיהדות היא מיעוט במדינתנו.

רבותיי, הגיע הזמן להחליף דיסק (או דיסק און קי), שומרי המסורת הם רוב בישראל ורוב בצה"ל. בשנים האחרונות עם ישראל עובר תהליך בריא של חזרה לשורשים (או כפי שמכנה זאת יגיל לוי- הדתה), מי שאשם בתהליך הזה הם אינם רק הרבנים, אלא בעיקר הקב"ה שמחזיר שכינתו לציון. האמירה שצריך לסרב פקודה איננה קוראת נכון את המציאות, אין לסרב לפקודת השירות המשותף אלא יש לשנות אותה! לא רק משום שהיא נוגדת את התורה אלא משום שהיא נגד העם, צבא העם, ולכן לא ייתכן ששומרי מסורת ישראל לא יוכלו להתגייס לצבא ההגנה לישראל בגלל הפקודות החדשות, ולא ייתכן למנוע מהם ללכת קצונה בגלל הדרקטיבה הצה"לית החדשה שמחייבת לשרת עם לוחמות בהתאם לדרישות המערכת (שמגייסת כל העת לוחמות).

ובכל זאת יש לשאול איך רוח עוועים זו השתלטה על הרמטכ"ל גדי אייזנקוט שבוודאי גיבור ישראל הוא שמוסר נפשו על האומה והיא חשובה לו. התשובה פשוטה- בזמן האחרון מתנהל מסע יח"צנות נגד ערכי הציונות הדתית ומסורת ישראל על ידי תא"ל מוטי אלמוז המכונה "דובר צה"ל". בממוצע כל יום יש שלוש כתבות של לוחמות קרקל, קצינות תותחנים ומ"פיות שמסבירות לצה"ל ולעם היושב בציון מדוע רבנים וקצינים שמתנגדים לשירות המשותף- טועים. מי שנכנס לדף הפייסבוק המרשים של צה"ל בחודש האחרון, עלול לחשוב בטעות שחצי ממערך הלחימה של צה"ל מורכב מלוחמות וקצינות קרביות. הדבר הזה חמור מאוד שדובר צה"ל משתמש בכספי ציבור ובתפקידו למטרה נגד ציבור גדול מישראל. הוא משתמש בלוחמות בסדיר ובקבע, במקום שיעשו את תפקידן ויילחמו באויב (מקווה שלשם כך רצו לגייסן), להלחם ולתקוף רבנים ואלופים במיל'.

בנוסף, כל הקצינות מתראיינות ומקבלות במה חוץ מקצין אחד- הרב הצבאי הראשי, מדוע? כי הוא התנגד לפקודה משום שסבר שהיא תפגע במרחב הצבאי היהודי של צה"ל בכלל ובחייל הדתי בפרט. כל זה לא מונע ממוטי אלמוז להשמיע צפירות הרגעה שהחייל הדתי לא יפגע (כך לפי פסיקת היוהל"ם, ובכלל למה צריך רבצ"ר כשדו"צ פוסק הלכות).

אך הקו האדום נחצה בראיון בגלי צה"ל, כאשר הרה"ג הרב שמואל אליהו שליט"א, אמר את דעת התורה, שלוחמים דתיים ולוחמות לא ישרתו בצה"ל, לאחריו עלה היחצ"ן של צה"ל, תא"ל מוטי אלמוז, ואמר "הצווחות לא יעזרו".

ברצוני להודיעך תא"ל אלמוז, שמי שאמר זאת הוא לא רבה של צפת, אלא תורת ישראל בכבודה ובעצמה שמסבירה לגויים "על כן יעזב איש את אביו ואת אמו ודבק באשתו והיו לבשר אחד" ורבינו רש"י מביא שם בשם חז"ל "רוח הקודש אומרת כן, לאסור על בני נח את העריות" , כמובן לאחר שקיבלנו תורה, איסור זה הוחמר יותר, ובמיוחד במחנה צבא ישראל, שכתוב שם "והיה מחניך קדוש וכו' ולא ייראה בך ערוות דבר". לכן מי שצווח כאן זה רוח הקודש, אותה רוח ה' שהבטיחה שסופם של ישראל לחזור לארצם, לבנותה ולשוב בתשובה.

רוב האזרחים במדינה אוהבים את מסורת ישראל וערכי היהדות, וגם בצה"ל רוב החיילים מאמינים בערכי היהדות ורוצים שהצבא יפעל על פיהם . תא"ל מרדכי, אל תלחם ברוח ישראל לדורותיה. הרי ברגע שהשמאל הרדיקלי יגלה שאתה הולך לבית כנסת ושומע שיעורי תורה, הם יתקפו גם אותך. אל תייצר מצג שווא של המיעוט כאילו הוא הרוב. שוב למסורת ישראל, לשורשיך, עוד לא מאוחר. צה"ל הוא צבא העם, בבקשה ממך, תייצג את העם כולו, גם את אלו שהיהדות ומסורת ישראל חשובה להם.

הכותב הוא רב צבאי במילואים