דוברו של השר פרי: אורית סטרוק מכשפה משיחית

בעוד לוויתו של אריאל שרון בעיצומה נמשכות ההסתות נגד אורית סטרוק בעקבות דבריה. ניסן זאבי, דוברו של השר יעקב פרי, פרסם סטטוס בו כתב: "היא מכשפה, צריך לגרש אותה בחזרה לגבעה ממנה באה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 13/01/14 14:55 יב בשבט התשעד

דוברו של השר פרי: אורית סטרוק מכשפה משיחית
דוברות חכ סטרוק, צילום: דוברות חכ סטרוק

ניסן זאבי, דוברו של שר המדע יעקב פרי שיתף הבוקר (ב') בפרופיל הפייסבוק שלו קישור מקומם בו נראית חברת הכנסת אורית סטרוק בטקס האשכבה של אריאל שרון תחת הכיתוב " מישהו יכול להסביר לי מה המכשפה המשיחית הזו, שרק אתמול שהתפללה למותו של שרון, עושה בטקס האשכבה לכבודו? אני בעד לגרש אותה, שוב".

הדברים נאמרו על רקע התבטאויותיה של חברת הכנסת באשר לאריאל שרון. במוצאי שבת פרסמה סטרוק הודעה בה הודתה לקב"ה על לכתו של ראש הממשלה לשעבר אך לאחר מכן התנצלה על הדברים וטענה כי לא הובנה כהלכה. בעקבות הדברים תקפו חברי כנסת ואישי ציבור את סטרוק אך דברים אלו של דובר השר פרי מגדישים את ההשאה.

בתגובות לסטטוס מחו גולשים על ההתבאויות הקיצוניות אך הדובר סירב למתן את הטון. לאחר שבאחת התגובות טענו כי התבטאות מסוג זה אינה במקומו בשל תפקידו הגיב זאבי "היא מכשפה, ואם היא מייצגת אזרחים ישראלים זו בושה גדולה. היא צריכה לחזור לגבעה ממנה באה".

בתגובה נוספת החריף עוד יותר את דבריו וכתב "גם אם יש לה ביקורת, להוציא הודעה לעיתונות על שמחתה שהוא מת - זה מגעיל, אכזרי, וציני- כמעט כמו מפעל נוער הגבעות שלה".

מלשכתה של חברת הכנסת אורית סטרוק נמסר בתגובה: "נשקול את צעדינו מול יו"ר הכנסת ונציבות שירות המדינה".