גם בנט קנה קפה בחמישה שקלים: "אל תקנו אצל יקרנים"

בנט הזדרז לבקר בבית הקפה Cofix שנפתח השבוע בתל אביב ושבר את שוק המחירים. אחרי קפה וסנדוויץ‘ הוא הבטיח לבעלי העסקים: "הורידו מחירים - ותזכו לסיוע אדיר של משרד הכלכלה"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 03/10/13 15:44 כט בתשרי התשעד

גם בנט קנה קפה בחמישה שקלים: "אל תקנו אצל יקרנים"
עמוד הפייסבוק של נפתלי בנט, צילום: עמוד הפייסבוק של נפתלי בנט

שר הכלכלה ויו“ר ”הבית היהודי“, נפתלי בנט, ביקר היום בבית הקפה החדש Cofix בתל אביב, שנפתח השבוע וכבר הספיק לעורר סערה בעקבות מחירי מוצריו הזולים משמעותית מול בתי הקפה המקבילים בישראל. מחיר כל מוצר בבית הקפה - אותו הקימו אנשי העסקים בני פרקש ואבי כץ - עולה חמישה שקלים.

בנט הזמין 2 כוסות קפה, מיץ תפוזים סחוט וסנדוויץ‘ - ורץ לספר בפייסבוק שכל זה עלה לו רק 20 שקלים. ”הבעיה מספר אחד של הציבור הישראלי הוא יוקר המחייה. המחירים גבוהים מדי, המשכורות נמוכות מדי. יותר מדי משפחות מתקשות להרים את הראש מעל המים. זה לא בסדר“, אומר בנט.

בנט פגש בבית הקפה את פרקש, מבעלי המקום, שסיפר לו על הבירוקרטיות והקשיים. הוא לא נשאר חייב וזימן פגישה במשרד הכלכלה, זאת כדי ”לסייע לו ב"פתיחת סתימות" בירוקרטיות“.

”כל חברה שתפעל להורדת מחירים במדינת ישראל תזכה לסיוע אדיר של משרד הכלכלה“, הבטיח בנט, ”אז מה הציבור צריך לעשות? להתעקש לרכוש בבתי עסק שמוכרים במחירים הגיוניים. אנחנו מצידנו נמשיך לייצר תחרות במדינת ישראל. קונים אצל הטובים, לא קונים אצל היקרנים“.