גורם בכיר בליכוד: "בנט משקר"

לאחר שראש הממשלה הצהיר אתמול כי המנהרות לא הפתיעו את הדרג המדיני, צייץ נפתלי בנט ביקורת על נתניהו: "מי שלא מוכן ללמוד משגיאות העבר, נדון לחזור עליהן בעתיד". גורם בליכוד: "שקר מוחלט"

חדשות כיפה משה ויסטוך 26/07/16 13:26 כ בתמוז התשעו

גורם בכיר בליכוד: "בנט משקר"
פלאש 90, צילום: פלאש 90

בליכוד ממהרים לתקוף את בנט על דבריו מהבוקר, גורם בכיר במפלגה אמר כי "הדברים נשמעים יפה, אך כמה חבל שהם שקר מוחלט".

הבוקר תקף בנט את נתניהו, באמצעות הטוויטר, ואמר כי כל על מנהיגות לדעת להפיק לקחים "כל מ״מ בצבא מפיק לקחים בסוף תרגיל כדי להימנע מטעויות עתידיות ולהשתפר" כתב שר החינוך והוסיף "ומה שנכון למחלקת חי״ר, נכון כפליים עבור המנהיגות המדינית-בטחונית של מדינת ישראל".

בנט אמר את הדברים בתגובה להצהרתו אמש של נתניהו, שהגיב לדרישה מצד חלק מהמשפחות השכולות שקראו להקמת ועדת חקירה בנושא המנהרות, נתניהו אמר מצידו שהדרג המדיני לא הופתע מעצם קיומן של המנהרות, על כך צייץ בנט "לקראת המערכה הבאה חובה עלינו ללמוד מטעויות העבר ולא להכחיש אותן. הפקת לקחי-אמת היא אות של עוצמה וביטחון עצמי".

כזכור, לפני כחודשיים פורסם שמבקר המדינה עתיד לפרסם דו"ח על מבצע צוק איתן בדגש על נושא המנהרות, בערוץ 2 פורסם אז שבדו"ח נטען בין היתר שלאחר חשיפת מנהרת הטרור סמוך לכרם שלום, בפתח המבצע, אמר הרמטכ"ל לשעבר, בני גנץ, בקבינט כי לחמאס אין כוונה ומוכנות לעוד פעולות ממנהרות, בעוד שבהמשך המבצע, חדרו מחבלי חמאס באמצעות המנהרות בארבע אירועים שונים ופגעו בחיילי צה"ל.