ב-12 שעות: 400 אלף ש"ח גויסו לאלאור עזריה

אתמול בשעות הערב נפתח באתר גיוס ההמונים פרויקט למימון ההגנה המשפטית של החייל היורה מחברון, אלאור אזריה. היום בבוקר היעד הושג

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/16 08:23 ה בתמוז התשעו

ב-12 שעות: 400 אלף ש"ח גויסו לאלאור עזריה
צילום מסך, צילום: צילום מסך

12 שעות בלבד, 2862 תורמים, ושוב, במהירות שמזכירה את ההתגיסות ליהודה הישראלי מעופרה, הושג היעד של 400 אלף ש"ח למימון ההגנה המשפטית לחייל היורה אלאור עזריה שבימים אלו מתנהל משפטו שזוכה לחשיפה רבה.

בדף הפרויקט של האתר צוין כי הכסף מיועד לעמותה שתדאג להגנה משפטית לחיילים שייקלעו למצב דומה:

"בימים האחרונים אושרה הקמת עמותה שיזמתי להגנה על חיילי צה"ל, שמטרתה סיוע משפטי ותקשורתי ללוחמים שיקלעו לסיטואציה דומה בעת שירותם הצבאי. אנחנו שולחים את ילדינו לצבא, אבל בעת מצוקה בשל פעילות מבצעית מורכבת - לא קיים שום מנגנון שמסייע להם להתמודד עם הקשיים. אף אחד לא מציע סיוע למשפחות הלוחמים והלוחמות אשר נאלצות להתמודד לבד מול המצוקה והעלויות הכבדות הכרוכות בניהול תיקים מסוג זה.

העמותה מתחייבת לשאת בכל עלויות ההגנה של אלאור אזריה - ולוחמים אחרים אשר המקרה שלהם יעמוד בקריטריונים שלמם הוקמה. כעת הגענו לרגע האמת, אחרי שלב ההקמה - וההתגייסות שלכם קריטית כדי שהעמותה תוכל להתחיל בפעילות האמיתית הראשונה שלה ולסייע במאבק של משפחת אזריה. רק ביחד נצליח!", כך באתר העמותה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן