בתכנון: חממת הייטק תוקם בבני ברק

בבני ברק יחלו בהקמת חממת הייטק ליזמים צעירים "בהתאם לצביון הרוחני של העיר". יוזמה שאמורה לגרום למשיכת עובדים רבים בתחום לעבור לבני ברק או להישאר בה ולא לחפש עבודה בתל אביב.

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 10/04/16 09:30 ב בניסן התשעו

בתכנון: חממת הייטק תוקם בבני ברק
אילוסטרציה: פלאש 90, צילום: אילוסטרציה: פלאש 90

חממת הייטק לחרדים: ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט נפגש עם חברות הייטק והודיע כי יסייע להם בפיתוח בניית חממת הייטק בעיר בהתאם לכללי הצביון הרוחני בעיר. זאת על מנת למשוך צעירים דתיים וחרדים להישאר בעיר. את הדברים אמר זייברט במסגרת פגישה עם יזם ההייטק עמיחי יוזן הפועל בעיר בני ברק.

במסגרת הפגישה הציג יוזן את החזון שלו לגיוס שורה של חברות הייטק לעיר בני ברק ואמר כי החממה תוכל לאפשר עוד עשרות מקומות עבודה חדשים לתושבי העיר ותכניס תמריץ כלכלי. עוד אמר יוזן כי הרעיון מאחורי החממה נולד אצלו בשל החברה שהוא מחזיק בבעלותו לבניית אתרים, הפועלת בעיר ברק ומעסיקה חרדים. "כוח האדם כאן הוא מהאיכותיים והיעילים ביותר שפגשתי".

בפגישה דנו השניים בבגיוס חברות נוספות לעיר. תמריץ נוסף שעומד מאחורי היוזמה הוא הזכייה של חברת 'קידום פלוס', החברה בבעלותו של יוזן, במכרז של משרד הכלכלה להעסקת חרדים ובשל כך החברה מעוניינת להגדיל את מאגר העובדים שלה מקרב תושבי העיר בהתאם לצרכיה.