בשבע צנזר את טורו של ידידיה מאיר

טורו השבועי של ידידיה מאיר ב´בשבע´ שעסק בביקורת על הספדו של זאב (זמביש) חבר צונזר אחרי שהמוסף הודפס. 100 אלף גיליונות הושלכו לפח

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/01/14 16:56 יח בשבט התשעד

בשבע צנזר את טורו של ידידיה מאיר
עידו קינן-cc-by-sa, צילום: עידו קינן-cc-by-sa

טורו של הפובליציסט ידידיה מאיר בשבת שעברה צונזר, כך חשף הבוקר (א') קלמן ליבסקינד בתוכנית 'עצם העניין' בגלי ישראל.

"קוראי עיתון 'בשבע' הופתעו בסוף השבוע לקבל את העיתון שלהם בלי המדור הקבוע של ידידיה מאיר, מדור חד, משובח ומנוסח היטב, שמתפרסם בעיתון דרך קבע כבר כמה שנים", אמר ליבסקינד והוסיף:

"מתברר שידידיה מאיר דווקא כתב השבוע את הטור שלו וגם העביר אותו לעיתון, והוא אפילו הודפס בהדפסה ראשונה, אלא שאז, רק אז, גילה מישהו שידידיה מאיר הרהיב עוז למתוח בטור הזה ביקורת על זמביש, בעקבות דבריו באותו הספד. לאנשי "בשבע", צריך לומר, יש אינטרסים שונים שמפליגים אל מעבר למחוזות העיתון. חלק מהם קשורים בבית אל ו/או בענייני בניה שגם זמביש קשור בהם, ולפיכך היו שסברו שלא כדאי להרגיז את האיש."

"מה עושים אחרי שהעיתון כבר הודפס?", שאל ליבסקינד וענה: "פשוט מאד. זורקים לפח ומדפיסים מחדש. וכך נגרסו ביום שלישי האחרון מאה אלף גיליונות של המוסף 'אתנחתא' של העיתון 'בשבע', המוסף שבו הופיע המדור המדובר, העיקר שכמה מאות מילים פרי עטו של ידידיה מאיר ובהם ביקורת על זמביש, לא יראו אור".

עורך 'בשבע' עמנואל שילה סירב להגיב לדברים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן