ברגע האחרון: מיזם 'מרכז אדל' הגיע ליעד התרומות

'מרכז אדל' על שמה של אדל ביטון שנרצחה לאחר שנפגעה מזריקת אבן, בדרך להקמה. המיזם יתמוך במשפחות שחוו שכול כבר מזמן השבעה. אדווה ביטון: "מנגבת את הדמעות ומרשה לעצמי להמשיך לחלום"

חדשות כיפה משה ויסטוך 28/11/16 13:45 כז בחשון התשעז

ביום האחרון ממש מספר שעות לפני שהמסך יורד על המיזם, הצליח 'מרכז אדל' לגייס יותר מ-100% מסכום היעד המקורי. כעת יוכלו בעמותת אדל, על שמה של אדל ביטון הי"ד, לסייע למשפחות שחווה שכול ואובדן.

אדל ביטון נפגעה לפני כמעט ארבע שנים בתאונת דרכים, שנגרמה כתוצאה מזריקת אבן, בעת שנסעה עם משפחתה סמוך לאריאל. לאחר כשנתיים של תהליך שיקומי ארוך, היא נפטרה עקב דלקת ריאות שהסתבכה. אמה, אדווה החליטה להקים את 'מרכז אדל', במטרה לתמוך ולסייע למשפחות שחוו אובדן משפחתי טראגי. לשם כך היא פנתה לאתר גיוס ההמונים headstart, עם סכום מטרה של 420,000 שקלים.

בדף הפרוייקט נמנו מטרות הקמת המרכז: "החזון שלנו, להקים מרכז קהילתי תומך ומחבק, שוקק חיים, שיהווה בית ויתן ליווי מקצועי ותמיכה למשפחות שחוו אובדן. המרכז יתן את המענה הראשוני , את סל התמיכה, עוד בשלב הראשוני של האובדן - בימי השבעה. בהמשך, בני המשפחה יוכלו להגיע אל המרכז שלנו ושם ימצאו מקום מטופח ויפה, ובו צוות של אנשי מקצוע בתחומי התרפיה השונים, שיעניקו מגוון כלים להתמודדות עם הטרגדיה. המרכז יעניק מעטפת רחבה של פעילויות לשעות הפנאי, נופשים, כנסים ועוד, במטרה להפיג ולו במעט את הקושי והכאב. המרכז יקדם יוזמות חברתיות מגוונות, מתוך חשיבה ואמונה, שעשייה ערכית מהווה גורם ריפוי משמעותי. מרכז אדל נועד להגשים את החזון שלנו בעמותת אדל, להקים מרכז קהילתי תומך ומחבק, למשפחות שחוו אובדן טראגי. המרכז הזה יהווה בית ויתן ליווי מקצועי ותמיכה, כמו שרק אנחנו, במדינת ישראל למודת השכול והכאב, יודעים לתת".

[embed]

]

אדווה ביטון שמחה על העמידה ביעד וכתבה בדף הפייסבוק שלה: "ישששששש!! זה לא חלום ! זה קרה! מוצפת בהודעות מרגשות, מנגבת את הדמעות ומרשה לעצמי להמשיך לחלום כי איך אני יכולה להתעלם מהודעה שכזאת: "את עושה את הדבר הכי טוב בעולם בשביל אנשים כמונו".