בני עקיבא תעניק את אות יקיר התנועה לשר אורי אורבך ז"ל

תנועת הנוער בני עקיבא החליטה להעניק את אות יקיר התנועה לשר אורי אורבך בתחום העשייה הציבורית במדינת ישראל. האות יוענק לרעייתו מיכל

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 14/04/15 19:02 כה בניסן התשעה

בני עקיבא תעניק את אות יקיר התנועה לשר אורי אורבך ז"ל
פלאש 90, צילום: פלאש 90

תנועת בני עקיבא תחגוג 85 שנים להיווסדה בערב הוקרה לתנועה במושב בני ציון. במסגרת האירוע יוענקו אותו יקיר/ת התנועה למספר בוגרי התנועה שלאורך השנים היו פעילים במגוון תחומים שהתנועה מקדמת ומחנכת למעורבות ולהשתלבות בהם. במסגרת ההחלטה הוחלט להעניק את אות יקיר התנועה לשר אורי אורבך ז"ל בתחום העשייה הציבורית במדינת ישראל. האות יוענק לרעייתו מיכל בערב ההוקרה בעוד כחודשיים.

השר אורבך ז"ל החל את דרכו העיתונאית ככותב טור בבטאון "זרעים" של התנועה ואף שימש מספר שנים כעורכו הראשי. כמו כן, אורבך כתב בעבר את הספר "באיזה שבט אתה?" המציג תמונות מעולמו ומנקודת מבטו של ילד דתי סביב תנועת הנוער "בני עקיבא" וההווי המיוחד לה.

מזכ"ל התנועה דני הירשברג: "אורי היה איש בני עקיבא בכל ישותו, איש הציונות הדתית, איש של פשטות והסתפקות במועט גם כשעלה לגדולה. זו היתה תמצית חייו של אורי, איש היודע את דרכו- דרך של עקרונות, דרך המחפשת את שביל הזהב בתקיפות ובמתינות השזורים יחדיו במורכבות, מורכבות שכל כך אפיינה את אישיותו, איש נעים הליכות, איש תורה ועבודה, איש של שפת קודש, של יכולת הגדרה, חבר אמיתי לדרך ולרעיון."

ערב ההוקרה יתקיים ביום חמישי, י"ז סיון, (4 ליוני 2015) בבית משפחת קרסו במושב בני ציון.