"בני עקיבא" פותחת את חודש הארגון, שיעסוק בנושא "חיים ציונות"

השבת יפתחו 370 סניפי תנועת בני עקיבא את חודש הארגון המסורתי של התנועה. הנושא הנבחר: "חיים ציונות". מזכ"ל התנועה: נברר עם החניכים כיצד הציונות מהווה ציר מרכזי בחיינו

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 03/10/13 09:57 כט בתשרי התשעד

"בני עקיבא" פותחת את חודש הארגון, שיעסוק בנושא "חיים ציונות"
בני עקיבא, צילום: בני עקיבא

תנועת ”בני עקיבא“ תפתח השבת את חודש הארגון, שיעסוק השנה בנושא ”חיים ציונות“. בתנועה מסבירים כי הנושא נבחר השנה מפני שראשי התנועה הרגישו כי בני עקיבא, המוגדרת כתנועה "ציונית דתית", צרכה לתת את המשקל והמחשבה מהו הציוני העכשווי - מיהו הציוני של שנת 2013.

במהלך חודש הארגון וכל השנה בכלל יעסקו הפעילויות בתנועה בשאלה כיצד חניכי התנועה יכולים להיות ציוניים והאם יש מקום לציונות בת זמננו. השאלה העיקרית תהיה כיצד המשימה הציונית יכולה לבוא לידי ביטוי בישראל של שנת 2013 וכיצד המשימה הציונות מנחה את החניכים להתנהל.

חודש הארגון יפתח השבת בכל 370 סניפי התנועה ברחבי הארץ ויצויין על ידי מפקדי אש. חודש הארגון יסתיים, כמידי שנה, בפרשת תולדות בעוד ארבעה שבועות במפקדי אש ואופרטות.

”קביעתו של הרצל, חוזה המדינה כי הציונות היא אידיאל שאין לו סוף משמשת עבורינו ציון דרך, אנו מבקשים לברר עם חניכינו כיצד במהלך החיים הציונות מהווה ציר מרכזי של חיים התובעים מכל אחד ואחד מאיתנו שילוב של מסירות לערכי הציונות בחייו“, אומר מזכ“ל התנועה, דני הירשברג.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן