בנט תוקף את וואלה, לאחר שבאתר טענו שהוא "מטייל בעולם על חשבוננו"

וואלה טענו כי בנט הוא "השר המעופף" המוביל את רשימת השרים המבקרים בחו"ל, אך יו"ר "הבית היהודי" לא נשאר חייב ותקף את עורכי האתר בעמוד הפייסבוק שלו

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 10/12/13 11:15 ז בטבת התשעד

בנט תוקף את וואלה, לאחר שבאתר טענו שהוא "מטייל בעולם על חשבוננו"

אתר החדשות וואלה דיווח הבוקר בכותרת הראשית על נסיעותיו הרשמיות של השר נפתלי בנט, בו בזמן שבנט עצמו נחת הבוקר בישראל לאחר ביקור עבודה באינדונזיה ואוסטרליה. בנט זעם על עורכי האתר ופרסם פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, שמותח ביקורת על ”עיתונאות קטנה“, לדבריו.

”נכון. הגיוני. בשביל זה הלכתי לפוליטיקה. בשביל "לטייל בעולם על חשבונכם". כי חסר לי כסף לאחר מכירת החברה שלי ב145 מיליון דולר, ולא יכולתי לממן זאת בעצמי“, פתח בנט וציין כי ”על כך כתב אריק איינשטיין את "עיתונאי קטן שלי“.

בנט ציין כי ביקוריו בחו“ל הם חלק מענייני עבודה, כך למשל קידום הסכמי סחר עם מדינות העולם, שיתוף פעולה במחקר ופיתוח ומפגש עם שרי מסחר וכלכלה מקבילים. ”המאבטחים שלי כמעט קרסו מקצב הפגישות הרצחני, ואמרו לי שהם לא זוכרים ביקור אינטנסיבי כל-כך“, מתאר בנט.

הוא ציין כי רק בימים האחרונים נפגש עם באוסטרליה עם ראש הממשלה טוני אבוט, שמדינתו יושבת במועצת הביטחון של האו"ם, ועומדת בראש וועדת הסנקציות מול איראן. ”זו היתה פגישה חשובה ביותר, מכיון שראש ממשלת אוסטרליה טרם פגש שר ישראלי כלשהו מאז היבחרו, ויש לאוסטרליה משקל גדול להמשך המערכה האיראנית, בעוד ששה חודשים כשתסתיים תקופת הסכם הביניים“, תיאר בנט.

”אמשיך לעבוד מאד קשה בשבילכם, גם אם התקשורת תבקר אותי על "טיוליי" על חשבונכם“, סיכם בנט, שגילה כי הוא ”לא נהנה במיוחד להיפרד ממשפחתי ולטוס למקומות נידחים בעולם (כיזם הייטק נאלצתי להיעדר עשרות פעמים בשנה, ושבעתי). אני גם לא מתלונן. זו משימתי, וזה תפקידי“.

בנט הוסיף כי הוא ”מבטיח להמשיך לעשות מה שטוב לעם ישראל, ולא להיות מושפע מכותרות עיתונים. אם צריך לטוס, אטוס. כמה שצריך. לא אתן לעיתונאים קטנים לעצור אותי מלפעול למענכם. שכחו מזה“.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן