בנט: עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה וגם אנחנו לא

בנאום שנשא בכפר המכביה מול כמה מאות פעילים בלבד אמר בנט כי הוא גאה בציונות הדתית, הסביר כי מדובר במרתון ולא בריצה לטווח קצר והוסיף, "אני גאה בציונות הדתית"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 17/03/15 23:04 כו באדר התשעה

בנט: עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה וגם אנחנו לא
פלאש 90, צילום: פלאש 90

רגע לאחר פרסום מדגמי הבחירות בהם נחשף כי הבית היהודי מקבלת 8 מנדטים בלבד, הגיע יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט לכפר המכביה וניסה להסביר את המפלה הקשה של מפלגת הציונות הדתית בבחירות.

כשהוא עומד לבדו, בניגוד לבחירות הקודמות אז עמד כשמאחוריו כל מועמדי המפלגה, וכשמולו מאות בודדות של פעילים ששרו מול בנט, תוך שהם מנסים להסתיר את האכזבה, אמר בנט כי מדובר במרתון ולא בריצה לטווח קצר, וכי הבית היהודי אומנם לא הצליחה העם, אך המחנה הלאומי ניצח וזה לדבריו מה שחשוב.

"עם הנצח אל מפחד מדרך ארוכה וגם אנחנו לא", אמר בנט. “אחנו רצים למרחקים ארוכים. אנחנו מפחדים, לא מורידים ראש ומרימים הערב את הדגלים עוד יותר גבוה".

"אני לא מאוכזב", הוסיף בנט. “אני גאה בציונות הדתית. אני גאה באנשי הציונות הדתית כי זה ציבור אידיאולוגי אמיתי. הוא נקרא למשימות התיישבות והוא מתייצב, הוא נקרא למשימות לאומיות והוא מתייצב והפעם הוא נקרא למשימה פוליטית והוא התייצב בגדול".

"הציבור שלנו נכנס מתחת לאלונקה ולא הפסיק לשאת אותה עד תוצאות הבחירות", אמר בנט ופנה לפעיליו: “אחים ואחיות שלי. המחנה לאומי ניצח. המחנה שבוחריו הם אוהבי ארץ ישראל. אנחנו נהיה שומרי הסף כדי שגם הדרך שלנו תנצח".