בנט על תוצאות הבחירות לרבנות: נכשלנו, אבל אסור להיכנס לדיכאון

השר נפתלי בנט מסרב לקחת אחריות אישית לאור התרסקות הציונות הדתית בבחירות לרבנות: "לא נכנס לקרב האשמות, נרים ראש ונפעל למען עם ישראל. לפעמים נצליח, לפעמים לא"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 26/07/13 17:39 יט באב התשעג

בנט על תוצאות הבחירות לרבנות: נכשלנו, אבל אסור להיכנס לדיכאון
יחצ, צילום: יחצ

יו“ר ”הבית היהודי“ ושר הכלכלה והדתות, נפתלי בנט, מתייחס היום (ו‘) לתוצאות הבחירות לרבנות הראשית וכישלונה של הציונות הדתית בכך ששני הרבנים הראשיים נבחרו מקרב הציבור החרדי בלבד.

”קיווינו מאוד להביא לשינוי דרך הרבנות, לא הצלחנו“, אמר היום בנט, ”עכשיו אסור להיכנס לדיכאון, למשבר או לקרב האשמות. נרים ראש, אנחנו פועלים יומיום למען עם ישראל. לפעמים נצליח, לפעמים לא. נמשיך לתת את כל הנשמה“.

ביום רביעי האחרון התייחס בנט לתוצאות הבחירות, מיד לאחר פרסומן. בנט שהה בירושלים מעט לפני ההכרזה על התוצאות אך כששמע ששני רבנים חרדיים נבחרו, הוא נמנע מלהגיע למעמד ההכרזה במלון ”לאונרדו“. עם זאת, יודגש כי על פי התוכנית הרשמית, בנט לא היה אמור להשתתף באירוע.

”מערכת הבחירות הנוכחית הבליטה את הצורך בשינויים מהותיים במוסד הרבנות, והתחלנו לפעול לשם כך בחודשים האחרונים. הרבנים הנבחרים יהיו חלק מהמפכה שהבית היהודי מוביל במשרד הדתות, ושכבר החלה במהפכת "בחר לך רב", בצמצום מועצות דתיות ובביטול מינויים פוליטיים במועצות הדתיות. בפעם הבאה יהיה רב ראשי אחד לישראל, כמו שיש רמטכל אחד ונשיא אחד לישראל“, סיכם בנט.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן