בנט מגיב לכישלון הבחירות לרבנות: בפעם הבאה - רב ראשי אחד

בנט שוחח עם הרב דוד סתיו ואמר כי הוא "משוכנע שהוא עוד יוביל כאן מהפכות גדולות בקירוב לבבות בעם ישראל". בהודעתו, סירב לקחת אחריות אישית לכישלון

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 24/07/13 20:57 יז באב התשעג

בנט מגיב לכישלון הבחירות לרבנות: בפעם הבאה - רב ראשי אחד
ערוץ הכנסת, צילום: ערוץ הכנסת

השר נפתלי בנט, יו“ר ”הבית היהודי“, הגיב הערב (ד‘) לתוצאות הבחירות לרבנות הראשית ולמפלה הכואבת, באחריותו האישית, בכך שלתפקיד לא מונה ולו רב ראשי ציוני דתי אחד.

”אני מברך את הרב יצחק יוסף ואת הרב דוד לאו, ומאחל להם שיפעלו ויביאו לקרוב לבבות בעם ישראל“, מסר בנט, ”מערכת הבחירות הנוכחית הבליטה את הצורך בשינויים מהותיים במוסד הרבנות, והתחלנו לפעול לשם כך בחודשים האחרונים. הרבנים הנבחרים יהיו חלק מהמפכה שהבית היהודי מוביל במשרד הדתות, ושכבר החלה במהפכת "בחר לך רב", בצמצום מועצות דתיות ובביטול מינויים פוליטיים במועצות הדתיות. בפעם הבאה יהיה רב ראשי אחד לישראל, כמו שיש רמטכל אחד ונשיא אחד לישראל“.

בנט שוחח הערב עם הרב דוד סתיו ואמר כי הוא ”בעל נשמה גדולה המביא קול חשוב בעם ישראל“. הוא ציין כי הוא ”משוכנע שהוא עוד יוביל כאן מהפכות גדולות בקירוב לבבות בעם ישראל“. עוד הוסיף בנט כי הוא ”מאחל המשך מסירות נפש לרב שמואל אליהו ולשאר המתמודדים“.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן