בנט על סרטון הילדים של נתניהו: הילד ימנע טילים על נתב"ג

הסכם אי תקיפה? בנט הגיב על סרטון הגנון של נתניהו, בו הוצג כילד המשחק בטנקים, ואמר "הבטחון שלנו הוא לא משחק. הילד שמשחק בטנקים ימנע מדינה פסלטינית שתביא טילים על נתב"ג

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 18/01/15 10:39 כז בטבת התשעה

בתחילת מערכת הבחירות ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט סיכמו על הסכם אי תקיפה, אך על רקע הסרטון של נתניהו, שם נראה בנט כילד המשחק בטנקים, ונתניהו כמשליט הסדר, נראה כי ההסכם מתחיל להתפורר.

"הילד שמשחק בטנקים בסרטון ימנע מדינה פלסטינית שתביא טילים על נתב"ג", אמר בנט בדברים שמובאים הבוקר באתר מאקו בתגובה לסרטון. "הביטחון שלנו הוא לא משחק, ברור כבר וידוע מי הוביל בזמן מבצע צוק איתן את מבצע המנהרות מול דעת כל חברי הקבינט, הדבר הזה לא ריפה את ידיי ולבסוף המבצע יצא לדרך באיחור והדבר עלה במחירים כבדים", אמר בנט.

בנט הבהיר עם זאת כי לא ינהל קמפיין נגד נתניהו. "לא נירה בתוך הנגמ"ש כי זה מזיק לגוש הלאומי, אך מי שיתקוף אותנו נתקוף אותו חזרה".

אתמול פורסם סרטון בו נראה נתניהו בגנון, כשסביבו יאיר לפיד, נפתלי בנט וציפי לבני בדמות ילדים העושים בלגן. נתניהו, כמעין גננת, נוזף בילדים ואומר שכך אי אפשר להתנהל. לאחר ביקורת נגד שימוש ילדים בסרטון תעמולה, בניגוד לחוק, הוסר הסרטון, אך בינתיים הספיקו אלפים להפיצו.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן