בנט נפגש עם ראשי מועצת יש"ע: המצב בכבישי יו"ש - חמור מאוד

השר בנט ביקש מראש הממשלה נתניהו לכנס בדחיפות את הקבינט המדיני-ביטחוני על מנת לדון בדחיפות בנושא ניסיונות הפגיעה בישראלים ובחיילי צה"ל באזור יהודה ושומרון

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 27/05/13 17:39 יח בסיון התשעג

בנט נפגש עם ראשי מועצת יש"ע: המצב בכבישי יו"ש - חמור מאוד
יחצ, צילום: יחצ

שר הכלכלה, נפתלי בנט, נפגש היום (ב‘) עם ראשי מועצת יש"ע ודן עימם בנושא הבטיחות בכבישים ביהודה ושומרון. בנט אמר בפגישה כי "המצב הקיים הוא חמור מאוד, ולא אתן לו להימשך כך. לא יתכן שמשפחות שלמות וילדים לא יוכלו להגיע בבטחה ממקום למקום, זהו תפקידנו להגן עליהם".

השר בנט הוסיף ואמר כי אתמול כתב לראש הממשלה מכתב בו דרש לכנס את הקבינט המדיני-ביטחוני בדחיפות בנושא ניסיונות הפגיעה בישראלים ובחיילי צה"ל באזור יהודה ושומרון. במכתב ציין השר בנט כי יש לפעול במהרה בנושא. ”הטרור מרים ראשו מול מדיניות מרוסנת מדי של הפעלת הכוח הצבאי בשטח. מדיניות זו גורמת לאובדן ביטחונם האישי של תושבי האזור, ועשויה לעודד גורמים קיצוניים משני הצדדים לקחת את החוק לידיהם“, כתב בנט. לדבריו, ”על ממשלת ישראל מוטלת האחריות לשמור על שלומה של האוכלוסייה כולה באמצעות הבטחת שלטון החוק והסדר“.

אבי רואה, ראש מועצת יש"ע, אמר כי "האווירה בפגישה הייתה אוהדת ועניינית. גם בנושאים ההתיישבותיים וגם המוניציפאליים. השר ולשכתו הציגו רצון רב לפתור סוגיות ולקדם את העניינים שבתחום אחריות המשרד".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן