בנט: נסייע לנתניהו להקים ממשלה רחבה

יו"ר "הבית היהודי" אמר לחברי סיעתו כי המפלגה "תפשיל שרוולים כדי לסייע לראש הממשלה להקים ממשלה רחבה". מועצת יש"ע קראה לשילוב החרדים בקואליציה

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 04/03/13 15:31 כב באדר התשעג

בנט: נסייע לנתניהו להקים ממשלה רחבה
הבית היהודי, צילום: הבית היהודי

יו“ר ”הבית היהודי“, נפתלי בנט, התייחס היום (ב‘) בישיבת הסיעה להתקדמות שנרשמה במו“מ הקואליציוני, לאחר שנפגש אתמול לפגישה ”חיובית ומעשית“ עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בנט סיפר לחברי הסיעה כי ”לפני כמה ימים טיילתי באזור עמק האלה, וראינו מרבצים של תורמוסים. גם בשדה הפוליטי עוברים מחורף לאביב, מקור להרבה רצון טוב ואווירה טובה להקים ממשלה. אני מקווה שבדרך לא נקבל פריחה. אנחנו מפשילים שרוולים לסייע לראש הממשלה להקים ממשלה רחבה שתשרת את עם ישראל".

בתוך כך, מועצת יש"ע התייחסה היום למשא ומתן הקואלציוני וקראה לשילובן של המפלגות החרדיות בקואליציה. "מועצת יש"ע רואה בציבור החרדי ובמפלגותיו שותפים במאבק על ארץ ישראל וישנה חשיבות גדולה בצירופם לממשלה", נכתב הודעה שפרסמה המועצה.

"במשך שנים רבות מצאנו בהם תומכים נאמנים להתיישבות ביש"ע ואנו חייבים להכיר להן תודה על כך. אנו דורשים מכל הצדדים לעשות מאמץ כן על מנת להכניס את המפלגות החרדיות לממשלה וקוראים להיכנס אתם למשא ומתן מידי", אמרו במועצה.