"בנט ניהל קמפיין בחירות תוך כדי מלחמה, אין שום ספק שהוא ריסק את הקבינט"

מנכ"ל מועצת יש"ע לשעבר במתקפה חריפה על השר נפתלי בנט. לדבריו "הוא עשה הצלחה אישית לטווח הקצר, מוצלחת מאוד. האם אנחנו בדרך להפיל את ממשלת הימין עוד פעם כמו שעשינו אצל שמיר?"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 27/08/14 16:30 א באלול התשעד

"בנט ניהל קמפיין בחירות תוך כדי מלחמה, אין שום ספק שהוא ריסק את הקבינט"
יחצ, צילום: יחצ

"בנט ניהל קמפיין בחירות תוך כדי מלחמה, אין שום ספק שהוא ריסק את הקבינט", כך אומר פנחס וולרשטיין, מנכ"ל מועצת יש"ע לשעבר שמותח ביקורת חריפה, על יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט, בראיון לרדיו גלי ישראל.

בתחילת דבריו דיבר וולרשטיין בשבחו של נתניהו ואמר "אני רוצה לומר, בניגוד לבנט, ההחלטה לדאוג לכך שלא הרשות הפלסטינית תשתלט על עזה בכיבוש טוטאלי, שזה היה מה שקורה, ואז הלחץ הבין לאומי על חיסול יהודה ושומרון היה מוחלט. ההחלטה הנכונה, שאי אפשר לדבר עליה בתקשורת, של ראש הממשלה להעביר את ההחלטה שלא לחסל ולא לדאוג שייווצר מצב שהרשות הפלסטינית תשתלט בצורה מוחלטת הייתה נכונה! ואנחנו צריכים עכשיו 'לקום מחר בבוקר עם שיר חדש בלב', מוכרחים להפסיק לדכא את העם, מוכרחים להרים את רוח העם".

בהמשך ציין אראל סג"ל כי יש כעת קמפיין להפלת נתניהו, מהצד הימני של המפה הפוליטית ולכך ענה וולרשטיין "נכון! בנט ניהל קמפיין בחירות תוך כדי מלחמה, אין שום ספק שהוא ריסק את הקבינט. הוא עשה הצלחה אישית לטווח הקצר, מוצלחת מאוד. האם זה ניצחון פירוס? האם אנחנו בדרך להפיל את ממשלת הימין עוד פעם כמו שעשינו אצל שמיר? סימן שאלה, סימן קריאה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן