בנט: נדאג לחרדים, לא נעקור לומדי תורה מהסטנדר

יו"ר "הבית היהודי" פרסם הודעת וידאו בפנייה ישירה לציבור החרדי, לאור המתקפה שמובילה נגדו התקשורת החרדית בימים האחרונים: "אנחנו מחוייבים לכולם, גם לחרדים"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 06/03/13 21:27 כד באדר התשעג

בנט: נדאג לחרדים, לא נעקור לומדי תורה מהסטנדר
מועצת ישע, צילום: מועצת ישע

יו“ר ”הבית היהודי“, נפתלי בנט, התייחס הערב (ד‘) למתקפה נגד ”הבית היהודי“ שמתנהלת ביתר שאת בימים האחרונים, בעיקר בתקשורת החרדית-עצמאית. בהודעת וידאו מיוחדת שפרסם בנט, הוא הבהיר כי בכוונתו לדאוג לחרדים - גם אם הם לא יהיו חלק מהקואליציה הבאה.

”אני לא יודע מה תהיה הקונסטלציה של הקואליציה הבאה, אם תהיינה שם מפלגות חרדיות או לא. בלי קשר לזה, מדינת ישראל ואנחנו מחוייבים לעזור לכולם - לכל עם ישראל - כולל לאחיי החרדים“, אמר בנט.

”אנחנו נשמור על עולם התורה“, הבטיח בנט, ”נדאג לאחינו החרדים ונעשה את ההתאמות שצריך לעשות, אבל בהידברות ולא בכוח. לא נעקור לומדי תורה מהסטנדר ולא יבואו שוטרים צבאיים למאה שערים או לבני ברק“. הוא ציין כי ”יש הבדל עצום בין השדה הפוליטי, אבל גם אם תהיה ממשלה בלי חרדים, אני לוקח על עצמי את האחריות לדאוג לחרדים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן