בנט נגד פירון: שיגע את המערכת

שר החינוך נפתלי בנט תקף את מדיניותו של קודמו, הרב שי פירון, וטען כי שיגע את המערכת. "אי אפשר להגיד שכל מה שהיה קודם לא טוב ולמחוק"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 20/08/15 13:03 ה באלול התשעה

בנט נגד פירון: שיגע את המערכת
ששון תירם, צילום: ששון תירם

שר החינוך נפתלי בנט תוקף את מדיניותו של קודמו, הרב שי פירון, וטוען כי הוא שיגע את המערכת. במהלך כנס מנהלי מחלקות חינוך ברשויות המקומיות בנס ציונה, הוא אמר כי יש לעשות שינויים אך לא במהירות וללא ביקורת.

בדברים שהובאו באתר nrg אמר בנט "לפני שלושה חודשים הגעתי למשרד החינוך, למרות שזה לא היה בתכנון. פגשתי שרי חינוך ולמדתי את ראשי המערכות. ואלו התובנות שלי: אי אפשר להגיד שכל מה שהיה קודם לא טוב ולמחוק ולהתחיל מהתחלה. כולם עשו לטובת החינוך ולכן אני לא רוצה לשגע את המערכת. אנחנו נעשה שינויים, אבל לאט".

בנט התייחס למאבק על תקציב משרד החינוך ואמר, ״עברנו קיץ עם מאבקי תקציב אדירים. אמרתי לחבר'ה באוצר שקיצוץ בתקציב המדינה זה כמו חלוקת הארץ. אחד היעדים שהצבנו הוא חיזוק הזהות וקבלת האחר. אנחנו מתכננים לפתוח את שנת הלימוד בשבוע סובלנות. במדינה כמו שלנו - סובלנות היא לא מותרות - היא תנאי קיומי. השנה תחזור למערכת החינוך תלמידה אחת פחות, שנרצחה בגלל שצעדה לאות הזדהות עם חבריה במצעד הגאווה. אסור שנתעלם מכך. לחלוק אחד על השני - מותר ואפילו רצוי. להרים יד - לעולם לא".