בנט נגד נתניהו: חושש שגם הפעם אחכה לטלפון כמו בדייט

הסכם אי התקפה? לאחר ביקורו של נתניהו במכינת בני דוד עקץ אותו בנט ואמר "לפני הבחירות כולם ימניים. אחרי הבחירות עושים הקפאה או נאומים בעד מדינה פלסטינית"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 12/02/15 12:16 כג בשבט התשעה

בנט נגד נתניהו: חושש שגם הפעם אחכה לטלפון כמו בדייט
דוברות הבית היהודי, צילום: דוברות הבית היהודי

הסכם אי התקפה בין בנט לנתניהו? תחשבו שוב. בדברים שנשא הבוקר (ה') יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט הוא עקץ את נתניהו לאחר שהאחרון ביקר במכינת בני דוד בישוב עלי וטען כי מדובר בתעמולה גרידא.

"לפני הבחירות כולם ימניים, נוסעים ליהודה ושומרון, אחרי הבחירות עושים הקפאה או נואמים בעד מדינה פלסטינית בנאום בר אילן. אנחנו המפלגה היחידה בכנסת שמתנגדת להקמת פלסטין בארץ ישראל", אמר בנט.

בנט הוסיף ואמר, "אני חושש שגם הפעם אחכה לטלפון של נתניהו כמו שמחכים לדייט. החשש הוא שכמו בפעם הקודמת שהוא נתן לציפי לבני על שישה המנדטים שלה לנהל את המשא ומתן. לכן הבחירות האלה הם או ציפי או בנט".

אתמול ביקר ראש הממשלה בנימין נתניהו במכינת בני דוד בעלי, ונשא שם דברים בפני מאות תלמידי המכינה ואישים מהאזור. לדבריו, "הסכנה שמלאכת הרכבת הממשלה תוטל על השמאל היא מוחשית, בוני מפעל ההתיישבות ביהודה ושומרון חייבים להבין שביום שממשלת שמאל תנהיג את המדינה כאן תוקם מדינת חמאסטן. אתם חייבים להבין שרק ליכוד גדול יימנע את הדבר הזה".