בנט נגד התקשורת: "עיתונאים ישראלים צריכים להיות קודם ישראלים"

יו"ר "הבית היהודי" תוקף את התנהלות התקשורת סביב פרשת "האסיר X" וטוען כי הוא "לא רוצה שקיפות של שירותי הביטחון שלנו, שפועלים להבטחת קיומו של העם היהודי"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 14/02/13 14:44 ד באדר התשעג

בנט נגד התקשורת: "עיתונאים ישראלים צריכים להיות קודם ישראלים"

נפתלי בנט, יו“ר ”הבית היהודי“, תוקף היום (ה‘) את התנהלות אמצעי התקשורת סביב פרשת ”האסיר X“ וטוען כי התקשורת צריכה לרסן עצמה, כיוון ש“הזכות לחיות גוברת על הזכות לדעת“.

בנט טוען כי החיים השגרתיים בישראל אינם מובנים מאליהם נוכח המציאות האזורית, המירוץ הגרעיני האיראני והתעצמות ארגוני הטרור. ”זאת בזכות אנשי הדממה והצללים של כוחות הביטחון החשאיים של מדינת ישראל. איננו יודעים מה הם עושים. איננו יודעים מי הם. למעשה איננו יודעים עליהם דבר. וטוב שכך“.

יו“ר ”הבית היהודי“ טוען, ללא ספק, כי ארגוני הביטחון בישראל ”משתמשים בשיטות לא מקובלות ולא אנינות על מנת להגן עלינו. ככה זה כשאתה פועל מול גורמי טרור פנאטים הלהוטים למחוק את העם היהודי מעל פני האדמה“.

בנט פנה לשדרני האולפנים, לכתבים ולעורכים ואמר: ”תרגיעו. אנא מכם. יש דברים יותר חשובים מסקופים, ואפילו מחופש המידע. הקיום של העם היהודי בארץ ישראל יותר חשוב, למען השם. אני לא רוצה שקיפות של שירותי הביטחון שלנו. אני סומך עליהם. כן, צריך ויש גופי בקרה. אך אני חושב שעיתונאים ישראלים צריכים להיות קודם כל ישראלים ורק אחר כך עיתונאים“.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן