בנט נאם בועידת שלום בתל אביב והותקף

השר נפתלי בנט נאם בועידת השלום של הארץ בתל אביב תוך שהקהל קורא לעברו קריאות בוז, 'רוצח' ו'פשיסט'. ביציאתו מהאירוע התנפלו עליו אנשים אך המאבטחים בלמו את רוב התקיפות, מלבד אגרוף שפגע בגבו

חדשות כיפה חנן גרינווד כיפה 08/07/14 16:34 י בתמוז התשעד

עברו את הגבול. השר נפתלי בנט נאם היום (ג') בועידת השלום של עיתון הארץ בתל אביב והותקף באופן פיזי ביציאתו מהמקום. על פי עדי ראייה, בזמן ירידתו מהבמה הגיע המון מתלהם והחל לצעוק סביבו. מספר אנשים ניסו להגיע אליו והמאבטחים עצרו אותם. אחד הצליח להגיע אל השר והנחית עליו אגרוף בגב.

בזמן נאומו קראו מהקהל קריאות בוז. בנט קרא בתגובה כי "זה המקום האחרון שחשבתי שתנסו לסתום פיות".

"העם היהודי ומדינת ישראל לא רוצים מלחמה", טען בנט בנאומו, שהופסק מספר פעמים בקריאות 'רוצח' ו'פשיסט'. “אף אחד בחדר הזה לא יטיף לי על הרצון לשלום. אף אחד בישראל לא רוצה שלום יותר ממני".

כאמור, בעת נאומו הופסק בנט מספר פעמים על ידי הקהל אך לאחר בקשתו של עורך הארץ עמוס שוקן השתתקו לזמן מה. לאחר מכן התחדשו קריאות הבוז לעבר בנט.

בנאומו תהה בנט מתי השמאל "יעשה חישוב מסלול מחדש", וטען כי הוא רוצה "להציב חזון של שלום, אבל שלום אמיתי". בהמשך דבריו הוא סקר את ההתפתחויות האחרונות בעיראק ובסוריה ואמר: "מה החזון של מדינת ישראל אל מול זה? איך נגיע לשלום ולקיום במקום המאוד מסובך הזה?". לדבריו," העם היהודי ומדינת ישראל לא רוצים מלחמה.מישהו פה בחוצפתו אומר 'אתה רוצה'. לצערי נלחמתי באינתיפאדה הראשונה, השנייה ומלחמת לבנון השנייה”, כך הובא באתר הארץ.