בנט מונה ליו"ר ועדת שרים שתעסוק בהורדת יוקר המחייה

שר הכלכלה והמסחר אמר לאחר אישור מינויו כי "יש כאלה שאומרים לנו שאנחנו דוהרים מהר מדי, אני אומר הפוך: אנחנו צריכים לדהור עוד יותר מהר ולהסתכל על השנה הקרובה כשנה של הזדמנות"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 28/04/13 16:29 יח באייר התשעג

בנט מונה ליו"ר ועדת שרים שתעסוק בהורדת יוקר המחייה
צילום מסך, צילום: צילום מסך

שר הכלכלה מונה היום (א‘) לראש ועדת שרים מיוחדת שתעסוק בהורדת יוקר המחייה בישראל. שרי הממשלה אישרו את המינוי בישיבתם השבועית.

בנט הסביר היום כי ”המטרה של הועדה היא להיות פותחי הסתימות ופותחי הבירוקרטיה של ממשלת ישראל לעניין ריכוזיות, תחרותיות והורדת יוקר המחיה. הממשלה רואה זאת כיעד לאומי, ולכן האצילה על הועדה סמכויות מיוחדות ויוצאות דופן. הסיבה שזה כל כך חשוב היא שאנשים לא גומרים את החודש במדינת ישראל, ואנשים טובים שנמצאים בארה"ב לא חוזרים לכאן כי קשה, כי ההכנסות לא תואמות את ההוצאות ואנחנו נחושים לפתור את הבעיה“.

שר הכלכלה ציין כי כבר בשבועות הראשונים של הממשלה ”ביצענו שורה של פעולות מהורדת מחירי הלחם ומהפיכת התקינה שהורידה מחירים במשקפי שמש, אבקות כביסה ועוד עשרות רבות של מוצרים, דרך השמיים הפתוחים ומהפיכה בשוק הרכב שהיום שר התחבורה העביר וגם הודענו היום על הורדת דמי הרישום למעונות ב- 50%“.

”אנחנו נחושים לפתוח את המשק הישראלי, אנחנו נחושים להוריד את המחירים במדינת ישראל“, הוסיף בנט, ”יש כאלה שאומרים לנו שאנחנו דוהרים מהר מדי, אני אומר הפוך: אנחנו צריכים לדהור עוד יותר מהר ולהסתכל על השנה הקרובה כשנה של הזדמנות - זו תהיה השנה שמשנה את פני מדינת ישראל“.