בנט לשר הביטחון: "ברברת איווטית פוליטית טיפוסית"

שר החינוך נפתלי בנט תוקף בחריפות את שר הביטחון על איומיו לסגור את המכינה בעלי ומזכיר לו עוד כמה זגזוגים: "כמו הפצצת סכר אסואן, תמיכה בסיפוח יו"ש, התנגדות לסיפוח יו"ש, בעד אלאור אזריה, נגד אלאור אזריה, עונש מוות למחבלים וחיסול הנייה תוך 48 שעות מכניסתו לתפקיד שר הביטחון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/03/17 18:34 יז באדר התשעז

בנט לשר הביטחון: "ברברת איווטית פוליטית טיפוסית"
הלל מאיר, צילום: הלל מאיר

"ליברמן, אל תעשה פוליטיקה על הגב של לוחמי צה"ל; מכינת עלי לא תיסגר". כך כתב לפני זמן קצר שר החינוך נפתלי בנט בתגובה למכתבו של שר הביטחון אביגדור ליברמן בו איים לפגוע במכינה במידה והרב יגאל לוינשטיין לא יתפטר.

"המכינה הקדם צבאית בעלי הצמיחה דורות של חייילים", כתב בנט, "לוחמי סיירות, מפקדים, ולצערנו, גם נופלים רבים מנשוא. חברי הטוב מהצוות, סא"ל עמנואל מורנו ז"ל מסיירת מטכ"ל שנפל במלחמת לבנון השנייה הוא בוגר עלי. אני מציע לליברמן להיכנס לחדר הנופלים במכינה, שם יראה שמות כמו רועי קליין ז"ל ואלירז פרץ ז"ל, והוא יראה איזה מוסד ציוני מפואר הוא מאיים לסגור".

בנט לא הסתיר את הביקורת שיש לו על דבריו של הרב לוינשטין ואמר "אני דוחה לחלוטין את דבריו האומללים והמזלזלים של הרב לוינשטיין כלפי נשים המשרתות בצה"ל. את אשתי גילת פגשתי כאשר היתה חיילת, מש"קית חינוך בצנחנים; איילת שקד שותפתי הפוליטית שרתה כמש"קית חינוך בגולני כמו גם ח״כית שולי מועלם, ואני מוקיר את חיילות צה"ל ואת תרומתן לביטחון ישראל".

בסופו של הפוסט בפייסבוק תוקף בנט את ליברמן בחריפות ומאשים אותו בזגזוג פוליטי ובהתבטאויות ריקות מתוכן: "ליברמן איים לסגור אותה מסיבות פוליטיות. הדבר האחרון שמעניין אותו זה חיילות צה"ל. נו, באמת. הוא פשוט רוצה לעשות סיבוב פוליטי ציני על הגב של הציונות הדתית. לא שמעתי את ליברמן דורש לסגור אוניברסיטה כי מרציה מתבטאים באופן דוחה. לא שמעתי את ליברמן דורש לסגור מכינה כי חניכיה פגשו את אנשי שוברים שתיקה. רק כשמדובר במכינה של הציונות הדתית, פתאום ליברמן מתמלא עזוז.

זאת עוד ברברת איווטית פוליטית טיפוסית כמו הפצצת סכר אסואן, תמיכה בסיפוח יו"ש, התנגדות לסיפוח יו"ש, בעד אלאור אזריה, נגד אלאור אזריה, ביטול אזרחות לערביי ישראל, עונש מוות למחבלים וחיסול הנייה תוך 48 שעות מכניסתו לתפקיד שר הביטחון".