בנט למשפחות השכולות: לעולם לא נשכח את הקורבן שאתם ובניכם ובנותיכם הקרבתם

השר נפתלי בנט שיגר מסר למשפחות השכולות בערב יום הזיכרון. "לפעמים יש תחושה שהשקט הביטחוני חוזר, לפעמים יש תחושה שהסכנות קטנות, אך תחושה זו מטעה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 04/05/14 14:07 ד באייר התשעד

בנט למשפחות השכולות: לעולם לא נשכח את הקורבן שאתם ובניכם ובנותיכם הקרבתם
נפתלי בנט, צילום: נפתלי בנט

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט שיגר מסר למשפחות השכולות ערב יום הזיכרון ואמר "בעוד מספר שעות עם ישראל ירכין ראש לזכר בניכם ובנותיכם, אחינו ואחיותינו שלא שבו מהמלחמה, שלא חזרו משדה הקרב או שנפגעו בפיגועי טרור לאורך שנות קיומנו כאן".

בנט במסר מצולם למשפחות השכולות

[embed]

]

"לפעמים יש תחושה שהשקט הביטחוני חוזר, לפעמים יש תחושה שהסכנות קטנות, אך תחושה זו מטעה. גם ברגעים אלו ממש עומדים החיילים מגבול הלבנון ועד גבול מצרים, מירדן ועד הים התיכון ומגנים עלינו", אמר בנט. "לולא אותם חיילים לא היינו יכולים לחיות את חיינו כאן. אין כמעט אדם בארץ שלא הקריב קורבן או לא מכיר מישהו אשר הקריב קורבן למען הקיום של העם היהודי בארץ ישראל. אין עוד מדינה כזאת שצריכה לחיות על חרבה ולא מרצון אלא מכורח, אשר בכל רגע נתון יש ארגונים ומדינות שרוצים להשמיד אותה".

בנט הוסיף ואמר כי "אנחנו נמשיך בצוואת בניכם ובנותיכם - צוואת החיים. אנחנו עומדים לצדכם היום, יום הזיכרון, אבל גם בכל ימות השנה, ולעולם, לעולם לא נשכח את הקורבן הגדול מכל שאתם ובניכם ובנותיכם הקרבתם. יהי זכרם ברוך".