בנט: לא נהיה שותפים למו"מ על קווי 67‘

יו"ר "הבית היהודי" מבהיר כי מפלגתו לא תהיה שותפה לממשלה שתקיים משא ומתן עם הפלסטינים על בסיס קווי 67‘: "ירושלים בירתנו אינה עומדת ולעולם לא תעמוד למשא ומתן"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 18/07/13 16:56 יא באב התשעג

בנט: לא נהיה שותפים למו"מ על קווי 67‘
הבית היהודי, צילום: הבית היהודי

יו“ר ”הבית היהודי“, השר נפתלי בנט, מבהיר היום (ה‘) בעקבות פרסומים בסוכנויות הידיעות כי מפלגתו לא תהיה שותפה לממשלה שתנהל משא ומתן עם הפלסטינים על בסיס קווי 67‘.

בנט אמר היום כי ”מפלגת הבית היהודי בראשותי לא תהיה שותפה, אפילו שנייה אחת, בממשלה שמסכימה לשאת ולתת על בסיס קווי 67‘. יושלים בירתנו אינה עומדת ולעולם לא תעמוד למשא ומתן“.

גם שר הבינוי והשיכון, אורי אריאל, התייחס לדיווח ואמר: ”כדאי להבהיר לשר החוץ קרי כי ישראל לעולם לא תחזור לגבולות אושוויץ לא תקפיא את ההתיישבות ולא תסכים לעלות קרבן כדי שהוא יוכל לקבל פרס נובל לשלום. אני סמוך ובטוח שראש הממשלה לא יהיה שותף להפקרת ביטחון ישראל“.

מוקדם יותר היום דיווחו סוכנויות הידיעות, מפי בכיר ישראלי אנונימי, כי חידוש המשא ומתן עם הפלסטינים - קרוב. הסוכנות ציינה כי ישראל הסכימה למתווה שהציע מזכיר המדינה האמריקאי ג‘ון קרי, לפיו ישראל תסכים להקמת מדינה פלסטינית בגבולות 67' תוך חילופי שטחים בין הצדדים. הוא הוסיף כי אם הפלסטינים יקבלו את המתווה, שר החוץ האמריקני יודיע בהקדם על חידוש המגעים.

דובר ראש הממשלה לתקשורת הזרה, מארק רגב, הכחיש את הדיווח ואמר כי הוא ”שקרי“.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן