בנט לא מבין: "העיכוב בפגישה עם ביבי הוא סך הכל עניין טכני"

יו"ר "הבית היהודי" התנצל בגלי צה"ל בפני שרה נתניהו, לאחר שבתקופת הבחירות התבדח כשאמר שהיה איתה ב"קורס טרור". עוד טען כי היחסים העכורים עם נתניהו הם "רק רכילות"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 10/02/13 10:42 ל בשבט התשעג

בנט לא מבין: "העיכוב בפגישה עם ביבי הוא סך הכל עניין טכני"
ערוץ הכנסת, צילום: ערוץ הכנסת

נפתלי בנט, יו“ר ”הבית היהודי“, התנצל היום (א‘) בפני רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, ואמר בראיון לגלי צה“ל כי ”המתקפה על שרה נתניהו מאוד לא במקומה. היא אישה טובה, שאוהבת את בעלה, וזכותו המלאה להתייעץ איתה כמו שאני מתייעץ עם אשתי. גם את הבדיחה שלי, שעדיף שלא הייתה נאמרת, על קורס הטרור - עשו בזה שימוש כדי לתקוף אותה, ואני מצטער על זה. אם מישהו רוצה לבקר את מדיניות נתניהו - הוא הכתובת, לא היא".

במסגרת הראיון התייחס בנט למו“מ הקואליציוני שמנהלת ”הבית היהודי“ ותירץ כי העובדה שלא נקבעה פגישה בינו לבין בנימין נתניהו היא בסך הכל עניין טכני ולא מהותי. ”מבחינתי אין דם רע עם אף אחד, יש כאן בעיות קשות ומספיק להתעסק ברכילות", אמר בנט, ”זה לא ענייני כבוד, יש מדינה עם נושאים חשובים על הפרק. אני לא אדם פרטי, אני מייצג ציבור ענק של חובשי כיפות וגם רבים שאינם, שמחפשים פתרונות לתחומים שונים“.

התייחס לדיווחים על ”דיל“ שנסגר בינו לבין יו“ר ”יש עתיד“, יאיר לפיד, אמר בנט כי "ברית זה מוגזם, יש הסכמות מסוימות בנושאים החשובים שעל הפרק. כלח מי שיסכים איתנו בסוגיות של שוויון בנטל וברפורמות חשובות בכלכלה אני גם בעל ברית שלו. יש פה הזדמנות היסטורית וחבל להפסיד את ההזדמנות הזאת".