בנט לא זמין, בנט לא פנוי

פוליטיקה חדשה: השר נפתלי בנט שיגר הודעת טקסט לכל אנשי הקשר שלו, לרבות חברי ועידת "הבית היהודי", לפיה מספרו האישי הוחלף ועליהם לפנות רק ללשכתו. לשכת בנט: המהלך נועד לאפשר זמינות גבוהה יותר

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 21/04/13 10:30 יא באייר התשעג

בנט לא זמין, בנט לא פנוי
יחצ, צילום: יחצ

לשכתו של שר הכלכלה, נפתלי בנט, הפיצה היום (א‘) הודעת טקסט לכלל חברי ועידת ”הבית היהודי“, המבשרת להם כי מספר הנייד הישיר של בנט הוחלף, וכי עליהם לפנות ללשכת השר בכל דבר ועניין. ההודעה נשלחה לכל רשימת התפוצה ששמורה בטלפון האישי של בנט, לרבות חבריו וקרובי משפחתו, בהם גם חברי ועידת המפלגה, אנשי השטח ופעילים רבים.

לאנשי הקשר הופצה ההודעה הבאה, בזו הלשון: ”שלום, הטלפון אינו בשימוש. ניתן ליצור קשר דרך הלשכה - 026662252, נפתלי בנט“.

ועכשיו, חפשו אותו בפייסבוק. בנט במהלך הפריימריז (צילום: מטה בנט)

”כמאמר הקלישאה המפורסמת - אחרי הבחירות מחליפים את מספר הטלפון“, אמר לכיפה אחד מחברי הועידה, ”בנט היה מתקשר ישירות לחברי הועידה ולאנשי השטח כשהיה צריך אותם בתקופת הפריימריז והבחירות, ופתאום ביום שאחרי הוא מוצא לנכון להחליף את המספר ולתת לכל אנשי הקשר שלו ’לחפש אותו‘ בלשכה. מזל שלא הציע לנו לשלוח לו דואר“.

מלשכתו של השר בנט נמסר לכיפה כי "השר בנט שלח את ההודעות לא כדי להתחמק מאנשי הקשר שלו וכלל הציבור, אלא כדי לייעל את הקשר וכדי להיות זמין יותר לפניות. השר משתתף לאורך כל שעות היום בפגישות ודיונים והנייד שלו לא זמין. פנייה ללשכה נועדה לייעל את הקשר עם הציבור, לעקוב אחר הפניות ולהשיב לכל פונה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן